Case Study: Aids Task Force – Get Tested

Agentie: Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv

Creative Director: Amit Gal

Copywriter: Orit Bar Niv

Art Director: Shirley Eva Bahar

Chief Creative Officer: Gideon Amichay

Executive Creative Director: Tzur Golan

Executive Client Director: Adam Polachek

Account Supervisor: Shiran Chen Gross

Account Manager: Inbal Stern

Head of Strategic Planning: Yoni Lahav

Planning Director: Hila Tamir

Planner: Niva Ziv

Recording Studio: SHAPA

De ziua mondiala a SIDA, campania „Get Tested” din Israel a avut obiectivul de a-i convinge pe oameni sa mearga sa se testeze in privinta virusului HIV. Mai multe posturi de radio nationale au facut show-uri pe aceasta tema in cadrul carora gazdele emisiunilor s-au testat in direct. Campania a devenit astfel mai mult decat simpla publicitate, a devenit o platforma de idei. A fost o colaborare intre advertising, media, si PR pentru un singur scop.





Branded


Related podcasts