Articole care fac referire la Communications Director
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
IAB MIXX Awards România revine în martie 2025 cu noi categorii și o conexiune și mai solidă cu festivalul european
Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România
Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
[Marcom 2024] Ioana Ciobanu: Datele nu sunt chiar totul, cel puțin în comunicare. Companiile și brandurile au nevoie să asculte versus să vorbească
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Doina Radicof & Alexa Constantinescu: Anul acesta, tema IAB MIXX Awards 2023 este intersecția dintre tehnologiile emergente, AI, VR și Metaverse, și impactul lor asupra creativității în comunicare
Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop
Start Înscrierilor la IAB MIXX Awards 2023. ”Mama ta știe cu ce te ocupi?” Ediția a XII-a aduce 3 noi categorii de premii
Cum a adus Havana spiritul cubanez la Neversea. Robert Chiriță: Havana Club îmbrățișează și celebrează autenticitatea și diversitatea individuală din cadrul comunității și susține creativitatea
GRF+ și Kubis susțin CampioMATE, programul care îi ajută pe copii să învețe matematică într-un mod distractiv și interactiv
Deschideți în Shazam noul colind "Carol of the Bells" în acest sezon pentru a susține copiii din Ucraina afectați de război
„Securitatea jobului, atmosfera în organizație și atractivitatea salariului sunt cele care primează pentru angajați”. Iată cum s-a desfășurat ediția „Magnetico București” din 2022
Evenimentele din seria „Magnetico” se încheie pe 6 decembrie 2022, la București! Află cum poți atrage cele mai potrivite talente în organizația ta
Cea de-a VI-a ediție a competiției studențești PR Arena, desfășurată sub egida EUPRERA, și-a anunțat câștigătorii
[Pauza de poezie] Cristina Alexandrescu: Societatea nu e prea blândă cu persoanele care provin din mediile defavorizate
Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România
Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

























![[Veterani in PR] Irina Manole: Puterea pe care social media a capatat-o in ultimii ani este o sabie cu doua taisuri](https://media.iqads.ro/2021/08/irina-manole-oxygen-communications-director-cover-410.jpg)











