v8 lansează inspir8, dialoguri cu personalități din România, un proiect dedicat exclusiv echipei

v8 lansează inspir8, dialoguri cu personalități din România, un proiect dedicat exclusiv echipei

După 8 ani de proiecte, campanii și strategii, agenția full-service v8 lansează programul inspir8, care pune în centrul atenției oamenii și își propune să le mențină entuziasmul constant, să investească în fiecare individ, din punct de vedere profesional, dar și personal, prin întâlniri cu personalități remarcante, din diverse domenii, care inspiră prin puterea exemplului.

Bazele programului sunt simple. v8 aduce în fața oamenilor din agenție exemple vii care să-i inspire, să le insufle curaj, să le povestească și să-i învețe despre succes, dar și despre eșec. Startul inspir8 a fost dat cu un om pentru care curajul nu mai are limite – Alex Găvan, performer de top al României în alpinismul de altitudine extremă, un om care a escaladat șapte vârfuri de peste 8.000 de metri din Himalaya, fără oxigen suplimentar și fără porteri de altitudine.

„Nu se putea om mai potrivit pentru a deschide acest program, Alex fiind un explorator neînfricat, un inovator cu un imens respect pentru natură, un om cu care rezonăm la nivel de valori și de viziune. După doi ani de pandemie, am considerat că este invitatul perfect pentru o reuniune specială a echipei noastre, noi lucrând în sistem remote, o ocazie bună să povestim despre tenacitate, visuri, eșec sau succes, despre ce înseamnă să escaladezi munții, cucerind chiar și vârfurile din interiorul tău, cum frumos spune Alex. M-am bucurat să observ că echipa a primit cu deschidere lansarea inspir8 și a apărut rapid întrebarea «Cine urmează să ne inspire curând?”, a precizat Ionuț Andrei, CEO și fondator v8.

 

Ideas for growth, marca v8

Ideas for growth reprezintă pentru v8 o viziune și un slogan care ghidează oamenii din agenție atât în relațiile din cadrul echipei, cât și cu clienții și colaboratorii, abordând fiecare nou client și nouă campanie ca pe un parteneriat. O semnătură proprie de la care v8 încearcă să nu facă rabat și în jurul căreia se conturează toate ideile, obiectivele, proiectele de viitor, așa cum s-a întâmplat și cu programul inspir8.

„Publicitatea e un domeniu în care zi de zi ducem multe lupte. Cu noi înșine, cu cei din jur, cu încrederea în ideile noastre, cu neîncrederea, dar adevărul este că performanța nu-i ușoară din niciun unghi, oricât de mult te-ai uita la ea. Ea poate doar deveni mai ușor de atins prin puterea exemplului. v8 este o agenție care pune oamenii pe primul loc, atât ca indivizi, dar și ca profesioniști. Ne place să știm că oamenii din v8 sunt zi de zi la fel de entuziasmați ca-n prima zi. Suntem conștienți că e de datoria noastră să-i ajutăm să-și mențină nivelul de entuziasm sus, ceea ce te obligă pe tine să investești în ei, în cultura lor, în binele lor și nu în ultimul rând, în pasiunile lor. De aici și ideea din spatele programului inspir8”, a subliniat Ionuț Andrei.

 

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”. Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related