Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații

Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații

Fapte, acțiune, implicare pe bune. Asta cer noile generații de consumatori în 2022, iar industriile creative trebuie să se adapteze, spune Lavinia Iancu, fondatoare Sustenobil PR/oduction și ReFEEL Solutions, și cadru didactic asociat la Academia de Studii Economice. Agențiile de PR și publicitate au trecut de la creație la dezvoltarea unor noi modele de business. După era creativității efervesente a urmat o perioadă a domolirii avântului creativ și a apărut edutainment-ul.

Apoi de câțiva ani încoace, oamenii au început să ceară mai mult de la branduri, să fie mai implicate în societate, mai responsabile, astfel că CSR-ul, anterior o preocupare a departamentelor de comunicare și PR ale companiilor, s-a maturizat în sustenabilitate, ca modalitate de redefinire a proceselor organizaționale, spune Lavinia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related