cv30 lansează divizia de employer branding content generation

cv30 lansează divizia de employer branding content generation

Atât zona de employer branding, cât și cea de recruitment, solicită din ce în ce mai mult skill-uri de content generation pentru comunicarea în mediul online. În ultimii trei ani, acest shift a devenit din ce în ce mai vizibil și în piața din România, mai ales din prisma angajatorilor curajoși care aleg să se prezinte prin poze și videos, și consideră Social Media unul dintre canalele principale pentru dispersarea mesajelor legate de brand-ul de angajator sau job-uri.

cv30 nu stă pe loc, mai ales că au fost printre inițiatorii acestui curent, având parteneri renumiți precum Microsoft, KPMG, BRD Groupe Société Générale sau Ursus Breweries, pentru a prezenta mediul de lucru și echipele într-o manieră potrivită generațiilor Millennials și Z: mult content video, poze din birouri, focus pe echipă și mediul de lucru din compania respectivă.

Aceste idei le-au adus celor de la cv30 premiul “Best Business” oferit de How to Web și Tech Hub și echipa a decis să sărbătorească prin lansarea diviziei de employer branding content generation, plecând de la solicitările numeroase venite din partea partenerilor companiei.

Echipa cv30 lucrează cu angajatori de renume precum: Orange, Microsoft, Groupe Renault, Engie, Carrefour, eMag și mulți alții, cărora le oferă o gamă largă de servicii de employer branding, printre care: consultanță pentru stabilirea direcției de comunicare a imaginii de angajator, atât în intern, cât și în extern, strategii de comunicare și advertising, crearea profilului de angajator pe cv30.co, precum și crearea anunțurilor de angajare în format video. 

 

“Partenerii noștri beneficiază de expertiza echipei dedicate de corporate foto-video production, care include consultanță pentru setup, photo & video shooting, editare & montaj. Pentru că știm cât de important este branding-ul personal, am inclus și componenta de professional photo pack pentru LinkedIn :) Mai mult, pentru a veni în ajutorul angajatorilor, echipa noastră de Digital Employer Branding se ocupă de: graphic design, pentru crearea materialelor partenerilor custom-made pentru Facebook, Instagram, Google Display etc, copywriting, pentru a ne asigura că mesajele sunt în acord cu targetul și strategia de comunicare, social media  management, pentru crearea reclamelor, monitorizarea și ajustarea parametrilor acestora și livrarea celor mai bune rezultate.”, Lavinia Vladu (co-founder @ cv30)

Divizia de employer branding content generation este orientată către HR din perspectiva advertising-ului, mai ales că echipa cv30 are o experiență cumulată de peste 25 de ani pe zona de marketing și know how extins în ceea ce privește comunicarea imaginii de angajator către candidații din generațiile Millennials și Z. Noua divizie ajută angajatorii să se prezinte autentic și reflectă realitatea locală, cea în care vor lucra tinerii angajați. Serviciile puse la dispoziția angajatorilor se pretează atât pentru companii mici și medii, cât și pentru multinaționale.

 

“Este dificil să ții pasul în employer branding și recruitment marketing fără să fii în contact permanent cu zona de advertising pe care o implică aceste arii. Am decis să venim în sprijinul oamenilor de HR care sunt interesați să surprindă esența companiei pe care o reprezintă într-o manieră cât mai actuală. Cred că lucrurile și-au urmat cursul firesc având în vedere că solicitările pentru foto-video production și graphic design sunt la ordinea zilei. Se cerea o echipă dedicată pentru employer branding content generation și iată-ne cum vă așteptăm cu camerele în mână și Adobe Premiere deschis pe 3 ecrane. :)”, Anca Bătae (Business Development Manager @ cv30)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related