Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare.
Activitatea noastră se desfăşoară în jurul a 3 linii de business: producţie creativă, VideoPrint şi stand modular. Tehnologia VideoPrint este asigurată de liderul global în inovaţie şi producţie de tehnologie pentru print, compania Video Plus Print LTD, disponibilă în România, exclusiv prin intermediul serviciilor oferite de Grafică şi Tipar.
Modelul nostru de business este simplu, direct şi eficient: pornim de la brief, conturăm nevoia reală, concepem, producem şi livrăm proiectul. Prin alinierea valorilor de bază în toate activităţile noastre - creativitatea, inovaţia şi tehnologia, suntem alături şi ajutăm de 15 ani brand-urile şi companiile să se diferenţieze.
Abordăm proiecte complexe, de nişă, care necesită atenţie la detalii şi respectarea unor standarde ridicate de calitate. Include-ne în mixul tău de marketing şi culege în timp real beneficiile acţiunilor noastre comune.
Serviciile şi soluţiile noastre:
- Descoperirea nevoii reale, consultanţă, concept şi servicii grafice;
- Tipar offset şi digital;
- Concepere şi producţie de materiale de marketing / comunicare;
- Concepere şi producţie de materiale pentru evenimente / activări;
- Servicii de închiriere standuri modulare şi sisteme expoziţionale;
- Cadouri şi jocuri corporate;
- VideoPrint – inserare de tehnologie în print;
- Servicii logistice suport.
Expertiza noastră este formată din peste 1800 de proiecte personalizate furnizate industriilor financiar-bancară, asigurări, auto, FMCG, sănătate şi farma, HR, IT, case de avocatură, industrii variate.
Echipa de management:
Dragoş Bălan - General Manager
Ionuţ Trandaf - Executive Manager
Mirela Cordea - Client Advisor









![[România pe YouTube] Obiceiuri, vizite, cadouri și tot ce mai înseamnă Crăciunul românesc](https://media.iqads.ro/2019/12/ropyt35-cover-410.jpg)

![[Obsesii part-time] Andrei Zabet (Cohn&Jansen JWT): Cel mai puțin respect îl am pentru oamenii care distrug, fac rău, poluează, ucid pești fără motiv, nu respectă pământul și apa](https://media.iqads.ro/2019/08/001-cover-410.jpg)



![[SoMe 2019] Adrian Stefanescu (Huawei Romania): Ne bucuram de o comunitate creativa, dinamica si mereu cu idei. Pe Instagram, nu ii rugam pe ei sa dea “share”, ci o facem noi](https://media.iqads.ro/2019/02/img-20190128-170531-cover-410.jpg)


















![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)




![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Video-ul ca unealta in marketing-ul turistic. Remus Visan (Paravion.ro), despre campania "Fii Paravion Superstar!"](https://media.iqads.ro/2015/11/12307920-1185333138161285-5652501428305308954-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Adina Antonie si Ioana Cozma (Student din provincie): Am ales sa implicam direct studentii in constructia comunitatii noastre](https://media.iqads.ro/2015/11/12304381-1185392534822012-7164966174757916718-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dan Petre (D&D Research) si Rodica Savulescu (SNSPA): Membrii Generatiei Y percep luxul in mod permeabil si pluralist, distantandu-se de perspectivele Generatiei X](https://media.iqads.ro/2015/11/dan-cover-410.jpg)

![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina](https://media.iqads.ro/2015/11/12310071-1185391594822106-7085620437665396076-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile](https://media.iqads.ro/2015/11/12273686-1185315041496428-2697098705381110945-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Despre #MecSalutaJunimea, alaturi de Calin Moldovan (Junimea), Adina Militaru si Cora Diaconescu (Tribal WorldWide)](https://media.iqads.ro/2015/11/junimea-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor](https://media.iqads.ro/2015/11/12247697-1185311321496800-4364365786006898389-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Victor Stroe (Leo Burnett Group): Toti cei care se impun privind campaniile de comunicare din Romania sunt foarte indepartati de Generatia Z](https://media.iqads.ro/2015/11/12273733-1185338254827440-359782700327235719-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton](https://media.iqads.ro/2015/11/12248220-1185299998164599-3185295493342759787-o-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alex Dona (Times New Roman): Nu cred in gender-specific marketing](https://media.iqads.ro/2015/11/12291037-1184861391541793-7497068472264264613-o1-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Fizica, marketing-ul si barbatii, explicate de Andrei Dragu (Kaleidoscope Proximity)](https://media.iqads.ro/2015/11/12307438-1184858054875460-685201708647863791-o-cover-410.jpg)









