O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
Campania 3D OOH rulează până la jumătatea lunii mai în Iași, pe The Magnet – billboardul digital curbat al WINK, în Craiova, prin Phoenix Media și în București, prin Fairway Media.
Cu o istorie de peste 150 de ani și o prezență puternică la nivel internațional, Amstel® intră pe piața românească cu o campanie integrată, care se desfășoară pe tot parcursul anului (TV, radio, digital, OOH).
Campania OOH anamorfică semnată de WINK vine să marcheze acest moment-cheie de lansare printr-o abordare spectaculoasă, dar ancorată în insighturi locale.
Fiecare element al campaniei 3D contribuie la efectul wow: butoaie metalice, un rezervor cu malț care se goleşte treptat, în sincron cu îmbutelierea sticlelor, simbolizând folosirea ingredientului principal în procesul de producție, o linie de îmbuteliere și, elementul central, o sticlă care este propulsată în afara ecranului și care se rotește în slow motion, cu o eleganță aproape cinematografică.
Spoturile 3D folosesc tehnica anamorfozei, sau a perspectivei forțate. Atunci când sunt privite din unghiul potrivit, o serie de iluzii ne fac să percepem adâncime și volum acolo unde, în realitate, sunt doar suprafețe plate. WINK știe să jongleze cu această iluzie la milimetru.
Toate aceste detalii grafice invită la o experiență autentică de brand, închisă memorabil de către sloganul de lansare a campaniei Amstel® în România, „Ascultă chemarea gustului 100% malț”.
În timp ce execuțiile 3D OOH introduc produsul și satisfac nevoia de informare a consumatorilor români, care devin tot mai interesați de procesul de fabricație al berii și ingredientele utilizate, activarea este completată de un spot CGI, care transpune elementele 3D online, într-un format shareable și ușor accesibil pe plan național.
Ideea principală în dezvoltarea graficii 3D a fost să evidențiem procesul de fabricare a berii Amstel, care, odată cu anul acesta, se va produce în România, respectând standardele rețetei internaționale din punct de vedere al ingredientelor și parametrilor de gust.
Această execuție captivantă evidențiază diferențiatorul berii Amstel – rețeta 100% malț, bazată exclusiv pe ingrediente naturale, ce îi conferă un gust lejer, plin de savoare. Invităm consumatorii să descopere marca Amstel – o alternativă accesibilă, dar cu o reputație consolidată la nivel global, a declarat Ana Harasim, Marketing Manager HEINEKEN România.
Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcție creativă, execuție și CGI), în colaborare cu Namogo (direcție artistică) și dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.
De 18 ani, oamenii de la WINK Public Multimedia dezvoltă, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte outdoor care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban şi publicitar.
Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat și LCD, semnând prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple campanii 3D OOH pentru McDonald’s, Sephora, Milka, Netflix, Samsung, Heineken și PRO TV.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda "Brew a Better World", sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări.
În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World - Raise The Bar 2030’.

































