Articole care fac referire la Image
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Image
„Anul Nou care n-a fost”/ „Ce Nouvel An qui n’est jamais arrivé” va fi distribuit în cinematografele din Franța și Belgia, din 30 aprilie
SocialPedia 69: Despre comunicarea de nișă în social media cu Diana Cosmin, Mariana Romanică și Ioana Maria Alexandra
Dracula Fantasy Con, cineconcerte și proiecții în avanpremieră națională la festivalul internațional de film fantastic de la Brașov, Dracula Film Festival
Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la „SHIFT. Business Transformation and Change Management Conference 2023”
Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată
20.000 de spectatori au fost în sălile de cinema în cadrul ediției Les Films de Cannes, la Timișoara, București, Cluj și Arad
#letsgetvisual. Kiliii Yuyan: Most of the public online photography space, especially in social media, is like a drug that drips slowly
Concluziile ediției HR Uncovered din 2023. „Transformarea nu poate fi făcută fără o cultură organizațională puternică, flexibilă, în care liderii se orientează mai mult și să sunt mai atenți la nivelul de stres pe care îl resimt angajații”
#letsgetvisual. Daimon Xanthopoulos: One must always strive to be the best and amplify stories not for personal gain but for the voiceless
HR Uncovered 2023. Specialiști români și internaționali vorbesc, pe 22 septembrie, la București, despre poveștile de HR din spatele brandurilor
Competiția Internațională de Scurtmetraj BIEFF.13 - o panoramă la superlativ a posibilităților cinemaului actual
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year
Bucharest International Dance Film Festival la a VIII-a ediție: 4 lungmetraje în premieră, 26 de scurtmetraje în competiții, Expoziție VR și alte evenimente culturale conexe
Maraton David Lynch și Stanley Kubrick, printre evenimentele speciale de la Dracula Film Festival, 2021
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Recunoaștere internațională pentru proiectul “Cule în lumină” – marele câștigător SABRE EMEA 2021, la categoria Corporate Reputation – Institutional Image
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Ajutor spitale și o lecție de empatie: ”Se ridicase o barieră între cetăţeni şi personalul medical, o barieră pe care am reușit să o depășim”
[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”








































