Grapefruit și Nestlé celebrează un parteneriat de 10 (ani)

Grapefruit și Nestlé celebrează un parteneriat de 10 (ani)

Grapefruit marchează un deceniu de parteneriat cu Nestlé, unul dintre liderii globali ai industriei FMCG, recunoscut pentru branduri emblematice precum NESCAFÉ™, NESPRESSO™, MAGGI™, NESQUIK™, FITNESS™ și multe altele.

De la campania „Gânduri Bune” pentru NESCAFÉ™ Alegria până la migrarea și adaptarea website-ului Nestlé Baby pentru mai multe țări, cei 10 ani au fost plini de dezvoltări complexe, sesiuni de brainstorming creative și o colaborare care a devenit tot mai puternică cu fiecare idee adusă la viață.

Printre proiectele majore realizate de Grapefruit împreună cu Nestlé se numără:

  • Colaborarea cu divizia Infant Nutrition, în cadrul căreia Grapefruit a migrat website-ul Nestlé Baby, adaptând conținutul pentru consumatorii din Bulgaria, Croația, România, Serbia și Slovenia;
  • Crearea de conținut cross-brand pentru Nestlé, Maggi & Lion (carusele, video stories, gestionarea unor pagini cu aproximativ 18 milioane de fani);
  • Dezvoltarea completă a website-ului Maggi.ro, cu rețete testate de chefi, pagini de produse, blog, recomandări, conținut video, promoții și campanii (un proiect mobile-first dezvoltat pe Drupal).

În urmă cu 10 ani, relația noastră cu Nestlé a început gravitând în jurul unui obiectiv clar: să aducem brandurile Nestlé mai aproape de consumatori prin experiențe digitale autentice și relevante. De-a lungul timpului, am lucrat alături de branduri emblematice precum MAGGI™ sau NESCAFÉ™ Alegria. Iar poate cel mai complex parteneriat a fost cel cu Nestlé Nutrition, pentru care am dezvoltat și gestionat platforme digitale multi-country, reușind să aliniem strategia globală cu nevoile locale din mai multe piețe. A fost o colaborare care ne-a provocat constant să livrăm atât strategic, cât și creativ”, menționează Georgiana Dragomir, CEO Grapefruit.

Pentru Nestlé Nutrition, care și-a dorit o identitate digitală unitară la nivel regional pentru portofoliul său de produse îndrăgite de părinți și copii, Grapefruit a colaborat îndeaproape cu agențiile partenere, traducătorii și echipa Nestlé pentru a migra, adapta și optimiza conținutul pentru SEO. Datorită acestei colaborări strânse, mai multe site-uri au fost lansate simultan în cinci țări, fără ca barierele lingvistice sau culturale să afecteze coerența și succesul proiectului.

„Colaborarea cu Grapefruit din ultimii 10 ani a însemnat parteneriat strategic, încredere reciprocă și o înțelegere profundă a brandurilor Nestlé, dar și a clienților noștri. Ce îi diferențiază este capacitatea de a combina creativitatea cu expertiza tehnică. Fie că vorbim despre dezvoltarea unor platforme cross-category, localizarea ecosistemelor digitale pentru mai multe piețe sau despre campanii memorabile de awareness, echipa Grapefruit a livrat constant valoare, implicare și soluții eficiente. Această colaborare ne-a ajutat să rămânem agili, relevanți și conectați cu publicurile noastre. Prețuim încrederea construită împreună și suntem nerăbdători să continuăm acest drum”, subliniază Alexandra Manea, e-Business Lead and Digital Ecosystem Manager Nestlé | Lifelong Nutrition Category | South East Europe.

O altă campanie memorabilă a fost Gânduri Bune, pentru NESCAFÉ™ Alegria, care a integrat produsul fizic (pahare de cafea cu mesaje tipărite) cu digitalul (landing page, social media, user-generated content), generând rezultate cu adevărat notabile: 17 milioane de pahare imprimate cu mesaje inspiraționale, 1500+ mesaje trimise de consumatori (100 selectate și imprimate), 200.000+ interacțiuni pe social media, 6.000+ fani noi și o puternică asociere emoțională între brand și consumatori.

„Îmi amintesc în continuare campania Gânduri Bune. 17 milioane de pahare, mii de mesaje trimise de consumatori și peste un milion de zâmbete. A fost dovada că digitalul nu înseamnă doar informare, ci și conexiune, inspirație și emoție. Grapefruit va continua să sprijine Nestlé în proiectele viitoare. Suntem mândri de capitalul de încredere construit împreună și abia așteptăm să răspundem pozitiv provocărilor ce urmează”, a adăugat Flavian Cristea, Senior Digital Strategist Grapefruit.

În cei 26 de ani de activitate, Grapefruit a lucrat cu unele dintre cele mai mari companii din peste 10 industrii (telecom, bancar, auto, farmaceutic, FMCG și altele). De la primul parteneriat (Connex, 2001), Grapefruit a continuat să colaboreze cu branduri precum Philip Morris, Nestlé, Dacia, Renault, Garanti BBVA, IQOS, NAOS-Bioderma, BCR, E.ON, CEZ, ING, Noriel și UNTOLD. Portofoliul cuprinde peste 60 de clienți și peste 500 de proiecte finalizate în 9 țări, printre care Germania, Elveția, Marea Britanie, Grecia și Orientul Mijlociu.

În perioada următoare, Grapefruit își propune consolidarea poziției de agenție digitală și AI-powered leader în România, dar și pe piețele internaționale. Astfel, planurile vizează direcții strategice importante precum:

  • Extinderea portofoliului de servicii AI – de la evaluarea nivelului de adopție AI până la implementarea de soluții personalizate pentru marketing, UX și software development;
  • Creșterea prezenței internaționale prin atragerea de clienți B2B din Europa și SUA;
  • Consolidarea parteneriatelor pe termen lung prin inovație și rezultate măsurabile;
  • Investiții continue în cultura organizațională – menținerea unui echilibru între performanță, transparență și un mediu de lucru centrat pe oameni;
  • Consolidarea brandului Grapefruit ca agenție de top în strategie digitală și AI marketing, prin conținut thought leadership, evenimente și campanii internaționale.

Grapefruit este co-fondator Digital Innovation Zone – un hub european dedicat eforturilor de digitalizare și inovare în regiunea de Nord-Est a României, alături de Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași (liderul proiectului), Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, Atelierul de Idei, Clusterul IMAGO-MOL, Atelierul de Idei, Strongbytes și Iceberg.

De asemenea, compania face parte din ALL INDIE – o alianță a agențiilor independente din România, care împărtășesc o experiență vastă în media digitale, branding, analiză de date și un spirit antreprenorial autentic. Împreună, cele șase agenții partenere dețin expertiză în peste 30 de industrii, stabilind un standard înalt de excelență în domeniul digital.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related