Articole care fac referire la Interactive Advertising Bureau
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Interactive Advertising Bureau
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) lansează AdEthics, platforma pentru influencer marketing online responsabil
IAB MIXX Awards România revine în martie 2025 cu noi categorii și o conexiune și mai solidă cu festivalul european
Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 se extinde în Republica Moldova odată cu preluarea unei părți din acționariatul companiei locale „Just Digital”
Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Caroda anunță colaborarea cu PRO TV și introduce un nou format pentru reclame video pe piața din România
321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS
T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023
Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint
Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop
Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate
[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti
Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii
Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul Kenvue, în Polonia
Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One
Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm
Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop
Start Înscrierilor la IAB MIXX Awards 2023. ”Mama ta știe cu ce te ocupi?” Ediția a XII-a aduce 3 noi categorii de premii
Cheil | Centrade obține primul trofeu GOLD la Golden Drum pentru Samsung Electronics România cu proiectul #22EpicNights
Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ
Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming
CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)
































