Mihai Botarel vine la Kindful Brands

Mihai Botarel vine la Kindful Brands

5 noiembrie | 18:30 | Seneca Anticafe

De la New York la București, din inima campaniilor premiate în Cannes până în spațiul unde empatia devine strategie, Mihai Botărel, Co-fondator și Executive Creative Director al agenției RXM Creative, se alătură Kindful Brands - evenimentul ce are loc pe 5 noiembrie, la Seneca Anticafe, prin intermediul căruia debutează ediția 2025 a #FutureProofCreativity by TheAlternativeSchool.

Co-fondator și Executive Creative Director al RXM Creative, agenție premiată internațional pentru curajul și originalitatea campaniilor sale, Mihai a redefinit modul în care brandurile comunică prin cultură. De la colaborări cu nume precum Ray-Ban, Christian Louboutin, L’Oréal, Under Armour, Tabasco sau Loro Piana, până la proiecte cu impact social și uman, el a demonstrat că emoția autentică este cea mai puternică formă de strategie.

Printre campaniile sale iconice se numără “The Social Ego” – un comentariu ironic asupra vanității digitale – sau “Clickbait for Good”, care a transformat senzaționalul în instrument de bine. Proiectele sale au fost aplaudate de publicații precum The New York Times, The Guardian și The New Yorker.

La eveniment va vorbi si Robert Pelin (CSR Sustainability Coordinator, Invizibilii - organizația care susține pentru al doilea an, consecutiv, tinerii talentați vulnerabili, din medii defavorizate, prin accesul la TheAlternativeSchool.com și competițiile asociate (ERA & Roger Hatchuel Academy), cu destinație Cannes Lions 2026 pentru câștigători.

Teodora Migdalovici, Fondatoarea TheAlternativeSchool.com și inițiatoarea evenimentului va prezenta cele mai relevante studii de caz premiate la SDG & Glass Lions.

 

Pentru cine și de ce?

Experți ESG & CSR, comunitățile creative, din marketing și ONG sunt invitați la Kindful Brands 2025 - un eveniment de neratat pentru oricine e interesat să se conecteze la trendurile din domeniu, așa cum sunt ele inspirate de expertiza internațională.

Din 2018, ONU aplaudă anual puterea creativității aplicate prin endorsarea SDG Lions - iar 2025 nu face excepție (cele mai relevante cazuri vor fi analizate la Kindful Brands).

Dincolo de recunoaștere, ce ghidează cu adevărat companiile, brandurile, publicurile și ecosistemul mai larg? „O busolă interioară - Kindfulness ca nord, cu win-win-win drept consecință”, propune Teodora Migdalovici, via The Alternative School, în spiritul lui Ajahn Brahm.

Evenimentul combină perspective bazate pe inteligență emoțională și insight cultural, prin studii de caz premiate, pentru a demonstra - cu cifrele pe masă - că a face bine înseamnă și prosperitate în business, atunci când ești ghidat de o formulă de tip ikigai, unde profitul în afaceri și impactul în comunitate sunt perfect realizabile simultan.

 

Când & unde?

5 noiembrie | 6:30 PM - 9:30 PM
Seneca Anticafe

 

FEES:

Prețuri adaptate pentru vremuri complicate:

Talentați sub 30 & companii mici:
-
120 € + TVA - participare individuală
- 200 € + TVA - echipă de 2

Talentați 30+ și participanți de la companii cu 10+ angajați:
-
155 € + TVA - participare individuală
- 288 € + TVA - echipă de 2

Pentru întreg modulul #FutureProofCreativity, inclusiv KindfulBrands:

Pentru participanții sub 30 și sub 25 de ani:

- 1000 € + TVA - echipă de 2 persoane sub 30 de ani
- 500 € + TVA - participant individual sub 30 de ani
- 800 € + TVA - echipă de 2 persoane sub 25 de ani
- 400 € + TVA - participant individual sub 25 de ani

Pentru participanții de peste 30 de ani:

- 1500 € + TVA - echipă de 2 persoane peste 30 de ani
- 800 € + TVA - participant individual peste 30 de ani

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related