pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”

Agenția pastel a fost aleasă de Molson Coors Global Business Services, centrul global de afaceri al grupului de bere Molson Coors, să dezvolte strategia de poziționare și comunicare a brandului de angajator.

„Hold my beer” este conceptul campaniei propus de pastel pentru Molson Coors Global Business Services. Ideea esențializează spiritul echipei Molson Coors GBS și aduce-n prim plan mediul provocator și antrenant al acesteia. Pentru că Molson Coors GBS este pentru cei curajoși, orientați spre performanță, pentru care chiar și o idee venită la o bere este o provocare. Comunicarea curajoasă și amuzantă vine să sublinieze acel „stai să-ți arăt că se poate”, specific oamenilor ambițioși de la Molson Coors GBS pentru care imposibilul devine posibil.

"Ne bucurăm să lucrăm pentru o echipă atât de dinamică și pusă pe treabă cum este echipa Molson Coors GBS. Este genul de client cu care am avut chimie încă de la primul mail în care ne întrebau dacă ne dorim să participăm la pitch. Am acceptat provocarea, iar acum suntem work in progress cu una dintre cele mai curajoase campanii de employer branding de care ne-am ocupat în ultima perioadă.", a declarat declarat Dana Nae Popa (managing director pastel).

 

"Pentru noi este important să avem parteneri care împărtășesc aceleași valori ca cele ale companiei, dar au și o expertiză relevantă, care să susțină demersurile noastre. Am ales pastel, o agenție care se remarcă prin gândire stategică și creativă, pentru a face echipă în dezvoltarea unor mecanisme de comunicare autentice.", a declarat Willy Dicu (General Manager pentru Molson Coors GBS).

 

Molson Coors Global Business Services (GBS) oferă servicii globale pentru Molson Coors, unul dintre principalii jucători din piața berii, la nivel internațional. Creat în 2017, Molson Coors GBS furnizează operațiuni centralizate unităților de afaceri de pe glob, simplificând și standardizând procesele interne. Portofoliul Molson Coors din România cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc, precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu.

Echipele campaniei:

Echipa pastel:
Dana Nae Popa – Managing Director
Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
Alina Minu – Account Director
Victoria Donos – Head of PR
Laura Iane – Creative Director
Roxana Sava – Copywriter
Raluca Gorjanu-Radu – Art Director
Bianca Ceică – Social Media Specialist
Sorina Ștefan - Account Executive

Echipa Molson Coors GBS
Willy Dicu – General Manager
Ioana Crisan – HR Director
Andreea Pahontu – Talent Aquisiton Manager
Mirela Slusaru – People Communications Coordinator

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related