[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR

[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR

Nume noi care apar in fiecare an, agentii medii care merg usor-usor spre specializare, multinationale care isi muta atentia si deciziile spre regiune. Sunt cateva din miscarile de pe piata din 2018 pe care le pun pe lista Simona Dan si Raluca Mihalachioiu, Managing Partners The Public Advisors, agentie care a sarbatorit 10 ani.

In PR resimtim totul. In general, am simtit multa tensiune in societate: revolta, dar si renuntare; nesiguranta, dar si refuzul dialogului. 

Atmosfera tensionata a lui 2018 a dat nastere si la lucruri bune. Oamenii de comunicare si-au dat seama ca pot si vor sa faca mai multe pentru cauzele si valorile in care cred. Si ca urmare s-au vazut mai multe campanii de activism corporativ, sustinerea unor initiative civice si pro bono.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related