Ogilvy semneaza campania integrata pentru gama de produse Milli Life Plus

Primavara binedispune pe toti membrii familiei, iar acestia isi doresc sa fie rasfatati din plin. Insa, alaturi de rasfatul zilnic, Milli stie ca sanatatea este importanta si tocmai de aceea le ofera tuturor gama de produse Life Plus cu Omega 3, pentru o inima puternica si un organism rezistent.

Noua gama se adreseaza publicului printr-o campanie integrata ce debuteaza cu spotul TV "Vikingul" produs de Ogilvy Romania.

Ideea creativa a plecat de la experienta popoarelor nordice a caror alimentatie bogata in Omega 3 s-a dovedit benefica pentru organism. Milli a lansat gama Life Plus imbogatita cu Omega 3 pentru a face cunoscut efectul benefic pe care acesta dieta o are asupra organismului in general si al inimii in particular, dar si pentru a oferi membrilor familiei o alimentatie naturala si sanatoasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Ionut Razvan Pruteanu
acum 10 ani
In contextul mondial actual nu cred ca enuntarea provenientei reale a brandului Milli va avea un efect benefic pentru evolutia vanzarilor. Din punctul meu de vedere la ora actuala exista un trend ce se resimte din ce in ce mai mult in randul romanilor, de a consuma produse autohtone.


Related