Campania creată de Orkla Foods Romania împreună cu Circo Visual, Black Maria Film și FrameBreed a fost recunoscută și premiată la nivel internațional.
Lurzer Best 200 Photographers este o publicație de prestigiu din advertising și reunește cele mai bune 200 de lucrări la nivel global. Apare o dată la doi ani, iar ediția din 2025/2026 cuprinde cele mai de impact imagini din industrie, care s-au remarcat prin noutate vizuală, viziune creativă sau craft. Fotografia care a fost și Key Visual-ul campaniei Tomi - Gustul Bombă se numără printre cele mai apreciate imagini, dintre mii de înscrieri din toată lumea.
„Imaginea surprinde momentul de explozie de gust. Timpul îngheață și totul în jurul tău se transformă. Ești doar tu, burgerul și gustul Tomi. Nimic din ce e pe lângă nu mai contează. Pentru realizarea imaginii și a spotului publicitar, am pregătit în detaliu fiecare element aflat în imponderabilitate. Am pus la punct o rețea de turbine, pistoane și capse care trebuiau declanșate în mod controlat. Am pus mare accent pe planificare și pregătire, pentru că partea de reset însemna un efort imens. Fotografia a ieșit din prima dublă, iar pentru TVC am folosit mai multe camere simultan și doar două duble principale. Deși s-au pus la punct detaliile, în momentul în care am realizat că toate funcționeză a fost o exclamare de bucurie colectivă a întregii echipe din platou. Cineva chiar a strigat „Lurzer, direct!”. Din fericire s-a și întâmplat și am fost selectați alături de alte imagini extraordinare.
Mențiunea în competiția Cresta Awards nu este cu nimic mai prejos, venind la o categorie extrem de competitivă, mai ales dacă ținem cont și de bugetele de producție de la marile branduri internaționale. Un premiu pentru Film Craft – Outstanding Art Direction pentru noi și pentru România înseamnă enorm. Tomi a fost în finală cu o campanie realizată în Franța pentru Citroën „Wanna Play?”.
Am avut alături de noi niște oameni extraordinari, iar contribuția lor a ridicat semnificativ nivelul de craft al producției.” , Adrian Păsărică, Head of Marketing Orkla Food Romania.
Tomi – Gustul Bombă a fost premiată anterior și la nivel local, obținând anul acesta locul 3 în Topul ADC din luna februarie. De asemenea, campania a avut un impact important și în business și a contribuit la o creștere double digit a Market Share-ului Tomi în Sosuri. Tomi - Street Food, protagonistul campaniei este deja unul dintre preferatele publicului din România și s-a consacrat printr-un gust distinct care face best matching cu burgerii, dar se potrivește foarte bine și cu cartofii prăjiți, shaorma sau o porție de nuggets.
„Tomi înseamnă mai mult decât un sos – este explozia de gust care transformă fiecare mușcătură într-o experiență. Gustul Bombă surprinde exact senzația pe care o ai când muști dintr-un burger sau îți completezi cartofii prăjiți cu sosul preferat, iar combinația dintre vizual și muzică dă spotului o energie specială, care amplifică această trăire. Suntem recunoscători întregii echipe care a pus pasiune și creativitate în acest proiect.”, Andreea Stoenică, Brand Manager Orkla Foods Romania.
Colaborarea dintre Orkla Foods Romania, Circo Visual, Black Maria Film și Frame Breed este deja o aventură care durează de mai mulți ani și care a conturat semnătura vizuală a brandului TOMI, atât în print, cât și în film sau digital. Andreea Stoenică – Brand Manager - Orkla Food Romania.
"Trebuie să începem prin a mulțumi echipei excepționale cu care am lucrat. Încă de la începutul proiectului, ne-am dat seama că este o mare oportunitate pentru noi, dream project, iar energia transmisă de Adrian Păsărică și Andreea Stoenică a fost un impuls esențial pentru fiecare aspect al proiectului. Un proiect de vis, deosebit de complex și cu multă muncă în spate. Când rezultatele noastre, ale întregii echipe - client, echipa creativa, regizor, fotograf, casa de producție se concretizează și prin recunoaștere internațională la festivaluri și în diverse topuri, ce mai putem spune? Dream team, dream project! ", Andrei Stoleru, Photographer/ Creative – Circo Visual.
Echipa care a contribuit la campania Tomi – Gustul Bombă
Orkla Foods Romania
Andreea Stoenică – Brand Manager
Adrian Păsărică – Head of Marketing
Andreea Toloacă - CCO
Circo Visual
Andrei Stoleru – Creative/ Photographer/ Art Direction
Dragoș Coman - Creative/ Photographer/ Art Direction
Black Maria Film
Carmen Hillerin – Producer
Adrian Păsărică – Director
Lulu de Hillerin – DOP
Andrei Stoleru – Art Direction
Dragoș Coman – Art Direction
Mihai Ripan – 1st AD
Dan Safta – Editor
Cezar Ionescu – Post production
Răzvan Dimitriu - Colorist
Constantin Alex – Cast coord
Florin Timofte – PA
Cătălin Nica – Focus puller
Ana Scorțescu – Focus puller
Neil Coltofeanu – DIT
Bianca Popesc – Second AC
Robert Pințoiu – Qtake tech – Video assist
Dan Sibișan – SFX superviser
Capitanu – SFX superviser
Reincke Adrian – Gaffer
Laurențiu Harasim – Key Grip
Andreea Maria de Hillerin – Production designer
Andrei Șova – Production designer
Adi Popa – Food Stylist
Dumitru Țepeș – Food Stylist
Ovidiu Saracan – MusicOrchestration/ Interpretation/ Mix&Master
Marina Chiorean – Make Up
Bogdan Lazăr – Hair styling
Dragos Babus – Catering
FrameBreed Studio
Andrei Brovcenco - Art Direction & 3D Animation
Anastasia Bîdiliță - 3D Modelling & Texturing
Teletin Mădălin - 3D Modelling & Texturing
Andrei Chifan - FX & Render
Andrei Chifan - Technical Direction
Cristian Afteni - Technical Direction
Laura Maria Mihăilă - Compositing
Marius Iftimie - Compositing
Raluca Platon - Project Management
Cosmin Moldovan - Project Management
Schubert Music
Florin Petrescu – Music licensing
Griffin Advertising
Ionuț Rusu – Creative partner




























