Articole care fac referire la Tchibo
Biz Sustainability Awards 2025 oferă recunoaștere pentru strategiile smart de sustenabilitate și leadership în CSR
Extraordinary Women Gala a premiat femeile care reușesc să schimbe lumea în bine, în business, cultură și societate
Bani europeni pentru digitalizarea IMM‑urilor, prin programul regional București-Ilfov. HubSpot și monday.com, eligibile pentru achiziție
eMAG este Partener Principal al DevTalks Romania 2025, cea mai mare conferință tech din România si CEE
DevTalks 2025 transformă Bucureștiul în epicentrul tehnologiei din Europa de Sud-Est: 7.000+ participanți, 150+ speakeri și giganți globali precum OpenAI, Microsoft și GitHub
Barbara Grabiwoda numită Chief Commerce Strategy Officer pentru Publicis Groupe Central & Eastern Europe
Impact Bucharest, prezentat de Mastercard: o experiență unică de networking și inspirație la cel mai înalt nivel
Mastering the Music Business începe - Tot ce trebuie să știi despre cea mai mare conferință din industria muzicală din România
[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama
Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"
Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei
Geometry Global: In 2014 e "de ajuns" sa fii bun si sa aduci rezultate pozitive in business-ul unui client ca sa te impui ca partener
Eye Conexiuni: Cred ca fiecare agentie are clientii pe care ii merita, asa ca in 2014 ne vom ghida dupa acest principiu



















![[Live Text] Promotions Now 2014: Cel mai creativ si eficient premiu mic](https://media.iqads.ro/2014/03/1978146-805266002835071-2067243708-o-cover-410.jpg)















