IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

 IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, invită agențiile de pe piața românească de advertising să-și înscrie campaniile realizate în 2018 pe site-ul mixxawards.ro până pe 21 octombrie. Cele mai creative, mai interesate și mai noi proiecte din industrie pot intra în competiție în cadrul uneia din cele zece categorii precum: "Most Experimental and Innovative Campaign", "Best Interactive Experience" sau "Best Native Advertising Campaign/Project".

 

Inainte de inchiderea perioadei de inscrieri, reprezentantii IAB au adresat cateva intrebari unor manageri din industria de digital marketing.

 

Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative

Ce înseamnă pentru tine a fi creativ?
Am dat peste o definitie acum ceva timp si nu am gasit alta mai buna, asa ca o sa o spun pe aceasta: “ Creativity is a different perspective on human behaviour”
Cu cat perspectiva este mai surprinzatoare, cu atat ne aflam mai aproape de creativitate.

 

Dacă brainstormingul ar fi un film, care ar fi?
Fight Club.

 

Insight-ul de acasă nu se potrivește cu cel din târg. Care sunt problemele de care te-ai lovit în timpul unui research pentru a obține o idee bună?
Iti raspund cu alta adaptare a unui proverb “La consumatorul care te lauda sa nu te duci cu sacul.” Sau ia cu sare ce ti se da, incearca sa intelegi conditionarile de care sufera sala respectiva si pune pe primul loc curajul de a face ceva diferit. Spunea Steve Jobs ca daca ar fi intrebat consumatorii, niciunul nu i-ar fi spus ca abia asteapta un telefon care sa nu aiba taste ci doar un ecran tactil din sticla.

 

Cum îți dai seama că o idee are potențial?
Cum iti dai seama ca iti plac pantofii aia? Cum decizi ca masina aia e tare?


Ce te determină să alegi dintre două idei foarte bune, pe cea potrivită?
Ah, aici e greu. Cred ca o aleg pe cea care ma sperie mai mult.

 

Cum ai descrie drumul de la idee la implementare?
Un rollercoaster extrem.

 

Prima idee de care te-ai îndrăgostit, în care ai crezut, dar nu s-a întâmplat?
Ultima e cea mai dureroasa. Pe celelalte le uiti. Din pacate. Ma refer si la idei si la dragoste.

 

Încotro te îndrepți atunci când ideea în care crezi nu vede lumina implementării? O abandonezi sau te legi de ea?
Nu e chiar asa grav. Ma felicit la un pahar cu bere ca ne-am intalnit si asta e. Pastram legatura dar nu cu mare implicare.

 

Ideile nefăcute pot fi resuscitate. Yay or nay?
Nu stiu daca pasarea Pheonix a existat dar idei resuscitate sunt zeci. Unele in mod repetat. Sunt ca niste copii pe care trebuie sa-I faci sa reuseasca.

 

Te-ai gândit vreodată să îți înscrii ideile nefăcute la un festival?
Mortii cu mortii, viii cu viii.

 

Despre IAB MIXX Awards 2018
Criteriile de jurizare pentru campaniile înscrise sunt bazate pe standardele internaționale folosite în toate țările în care este organizată competiția IAB MIXX Awards. Obiectul este acela de a identifica idei și proiecte care inspiră și educă piața din România cu privire la puterea comunicării în online.

Finaliștii și câștigătorii festivalului vor fi anunțați și premiați în cadrul unei gale organizată la Beans&Dots pe 16 noiembrie. 

În plus, campaniile care sunt remarcate în cadrul festivalul din România au acces la IAB MIXX Awards Europe și IAB MIXX Awards SUA, acolo unde pot concura împotriva câștigătorilor din alte țări.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck's, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania

Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, NetGeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related