Articole care fac referire la Whirlpool
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
“Pentru a atinge un succes major, ‘confort’ nu este niciodată cuvântul ideal”: Rafa Nadal a împărtășit liderilor de business viziunea sa despre reziliență, la VTEX Connect Europe
Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+
[AIdea] Olivia Spânu & Karla Georgescu: În „epoca AI”, creativitatea e pusă sub lupă, dar nu dispare. Are ocazia să evolueze
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Beko România depășește pragul de 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești, continuând tradiția excelenței și a sustenabilității
Designul ca formă de transformare: „Horizon Awakening”, instalația Whirlpool de la INTERNI, în cadrul Milan Design Week
Beko lansează campania „Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari”
Beko România: Un consum responsabil de apă poate reduce considerabil facturile din gospodărie – mesaj de Ziua Mondială a Apei
Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
VTEX mizează pe AI şi achiziționează Weni, oferind experiențe inteligente brandurilor şi retailerilor
Cristi Movilă investește în compania multinațională ITGlobers și preia conducerea pentru EMEA și APAC
Zitec a dezvoltat pentru VTEX o aplicație care conectează magazinele online ale platformei de comerț digital cu eMAG Marketplace
Retailul de top vine pe 4 mai la Marriott: European Digital Commerce, evenimentul primăverii în comerț
Omniconvert prezintă The CLV Revolution: Primul Eveniment Global dedicat creșterii afacerilor prin Customer Lifetime Value
Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"
Whirlpool România și Flanco colaborează cu Dragoș Bucur pentru noua ediție a campaniei "Femeile au avut întotdeauna un al 6-lea Simț"
Celina Condorovici (Senior Brand Manager, Zuzu): Pentru produsele de baza si de volum, cum este iaurtul alb, cel mai des intalnite in piata sunt promotiile de pret sub forma de multipack
Ce fel de electronice Flanco au preferat cititorii a cinci bloguri romanesti in weekend-ul Black Friday
Plitele iXelium si hotele Art Gallery, integrate in designul neconventional al targului bijuterie contemporana Autor












![[ON THE MOVE] Radu Batrinu - noul Director de Marketing al Flanco Retail](https://media.iqads.ro/2014/03/radu-batrinu-cover-410.jpg)












