[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"

[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"

Mult meta, putin continut, spune Alina Buzatu, Head Of Strategy - ‎FRIENDS \ TBWA, care face bilantul anului ce tocmai se termina. Are insa si lucruri bune de consemnat in scurta istorie a lui 2017: publicitatea incepe sa aiba competitie constructiva din cateva zone puternice: design de produs (valoarea de utilitate), jurnalism (calitatea documentarii), ONG-uri (eficienta actiunilor de lobby, miscarile pentru egalitate si pentru drepturile minoritatilor), contributorii platformelor de Social Media (creativitate).

Rezumatul Alinei mai cuprinde: Despacito, roboti, o nuanta de galben si un judecator 2.0, South Park, meme cu Trump si intalniri fericite cu colegi, clienti, cetateni ai statului paralel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related