[Studiu de caz] Bronze Cannes Winner: Enel Energie – “Plant the Bill”

[Studiu de caz] Bronze Cannes Winner: Enel Energie – “Plant the Bill”

Campania "Plant the Bill" creata de Saatchi & Saatchi Romania pentru Enel Energie, care a castigat un Bronze Lion la categoria PR Lions, a avut drept obiectiv generarea unei schimbari la nivelul consumatorilor de servicii oferite de companie. "Plant the Bill" a intarit abordarea ecologica a companiei prin incurajarea clientilor sa adopte factura online in detrimentul facturii traditionale. Despre rezultatele, provocarile, strategia si mijloacele de comunicare ale campaniei cititi in studiul de caz.

Campanie: "Plant the Bill"

Client: Enel Energie

Agentie: Saatchi & Saatchi Romania

Medium: Direct Mailing, Consumer PR & Corporate Communication, componente suport pe online si indoor

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related