Articole care fac referire la Zentiva
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Zentiva
Extraordinary Women Gala a premiat femeile care reușesc să schimbe lumea în bine, în business, cultură și societate
Accesibilitatea digitală, noul aliat al SEO în era AI. Cum pregătești site-ul pentru noile reguli ale jocului
DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
Cei mai buni angajatori din România și profesioniștii din HR își dau întâlnire la conferința APPLY, pe 22 martie
Zitec raportează venituri de peste 30 de milioane de euro în 2023, consolidându-și poziția în piața IT din România
Top 5 joburi care ar putea fi înlocuite de Inteligența Artificială până în 2033. Peste 7000 de joburi disponibile la Angajatori de TOP București
Peste 10 000 de tineri și profesioniști își caută un job toamna aceasta la Angajatori de TOP Timișoara și București
Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi
Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER
Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart
Echipa de Digital Marketing a Zitec a început colaborarea cu Zentiva, liderul pieței de medicamente generice din România
Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso
La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard
Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM
Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor
Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute
Companiile care nu se adaptează la nevoile generațiilor millennials și z pierd lupta privind atragerea talentelor”. Iată care au fost cele mai importante subiecte dezbătute în cadrul „Magnetico 2022”
Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie
„MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” – evenimentul hibrid la care aflăm cum putem face compania mai atractivă în ochii candidaților
Gândirea critică și autonomia gândirii înseamnă că oamenii înțeleg contextul, învață din greșeli și au propriile decizii, benefice pe termen lung
[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...
Medic One si Mullen România semnează campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital lansată de Zentiva România
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV


















![[Politici de mediu] Ioana Lucescu: Preocuparea pentru mediu inseamna si sa facem alegeri incomode](https://media.iqads.ro/2019/12/zentiva-ioana-lucescu-cover-410.jpg)
![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)



![[Brand romanesc] Andreea Stan (Sanofi Romania): Valoarea vanzarilor generate de brandul Antinevralgic la nivelul anului 2014 a fost de circa 44 milioane RON](https://media.iqads.ro/2015/06/andreea-stan-01-cover-410.jpg)












