McCann Erickson a castigat contul UPC

Agentia McCann Erickson a castigat, la inceputul lunii iunie, in urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicatii UPC. Contractul este valabil pe o perioada de doi ani, iar prima campanie integrata, la care echipa McCann va lucra impreuna cu echipa UPC, va incepe in luna septembrie.

McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creatie si intermediere productie A/V si print, precum si productie online si account management.

"A fost un proces extrem de riguros, care a durat aproape trei luni, si care ne-a dovedit nu numai atentia cu care UPC isi alege agentia de comunicare, dar si importanta pe care aceasta companie o acorda reinnoirii imaginii brandului sau. Ne place sa construim branduri puternice, cu relevanta locala, si cred ca am demonstrat ca avem acest potential in solutia de comunicare integrata cu care am mers la pitch", spune Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related