the Syndicate a conceput noua identitate de brand TRUST Euro Therm

the Syndicate a conceput noua identitate de brand TRUST Euro Therm

the Syndicate a realizat noua identitate de brand pentru TRUST Euro Therm in urma castigarii pitch-ului organizat in perioada octombrie 2010 – februarie 2011, informeaza un comunicat al agentiei. La pitch au mai participat Cap si Propaganda.

Noua identitate de brand va fi lansata la nivel local (la Piatra Neamt) prin aparitia logo-ului pe toate materialele de comunicare si in showroom-ul proiectat de arhitecti pe baza colaborarii cu the Syndicate. Comunicarea se va realiza atat in mediul offline: in presa scrisa locala, prin outdoor, prin spot radio, cat si prin activari care vor fi implementate in vara anului 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related