"Descopera bucuria de a trai!" alaturi de Elite

Graffiti BBDO semneaza noua promotie Elite, intitulata "Descopera bucuria de a trai!".

Mergand pe sloganul companiei Elite Romania - "Bucura-te de viata!" - noua campanie promotionala dezvolta intr-o maniera inedita atat sintagma mentionata, cat si ideea de descoperire a elementelor fundamentale: apa, aer, pamant si foc. "Descopera bucuria de a trai" urmeaza initiativa de anul trecut - aceea de a oferi 2 premii mari constand in cate o casa de 40.000 de dolari, la care se adauga 500 de aparate electrocasnice si 200.000 de pachete de cafea Selected.

Promotia se desfasoara in perioada 1 octombrie 2004 - 1 martie 2005 si la ea participa produsele cafea macinata - in variantele Elita Traditional (100 g si 250 g), Elita Filter (250 g), Selected (100 g, 250 g), Fort (100 g si 250 g), After Dinner (100 g si 250 g) - si cafea instant in variantele Elita (50 g, 100 g si 200 g) si Selected (50 g si 100 g), toate aceastea usor de recunoscut datorita insemnelor de pe pachete promotionale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related