"Umor dulce-acrisor, adaptat la locsor" - o noua campanie de comunicare Tic Tac, dezvoltata de Lowe&Partners

"Umor dulce-acrisor, adaptat la locsor" - o noua campanie de comunicare Tic Tac, dezvoltata de Lowe&Partners

Lowe&Partners impreuna cu New Age Media au dezvoltat o noua campanie de comunicare pentru Tic Tac Strawberry Mix, anunta un comunicat de presa din partea GolinHarris. Campania este una contextuala, in care mesajele sunt adaptate mediului in care aceasta se desfasoara: cinematografe si outdoor.

Raluca Popa (Copywriter, Lowe&Partners) explica ideea creativa din spatele campaniei:

“Cum altfel sa comunice drajeurile puse pe sotii decat... prin prezenta lor  in orice discutie? Ideea campaniei Umor dulce-acrisor adaptat la locsor a fost de a imbina in mod optim forma si continutul pentru a transmite cel mai bine mesajul si personalitatea brandului: glumet, conectat, spontan. De aici a rezultat o campanie in mai multe medii, cu un mesaj adaptat corespunzator contextului, pentru a lasa in urma un singur gand: Drajeurile TicTac sunt peste tot!”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related