Articole care fac referire la Raluca Popa
Din Berlin în satul caselor albastre din Făgăraș: trei artiste internaționale în rezidența Șona AIR 2025
[Visual Key] Raluca Popa: Prefer simplitatea cu mesaj în locul unei estetici care țipă fără conținut și fără relevanță
[Obsesii part-time] Raluca Popa: Mersul pe munte te responsabilizează, nu e ușor. Trebuie să cunoști muntele, să îl respecți și să știi cât de mult poți să forțezi limitele
Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la conferința „Financial Outcome. Închiderea anului financiar 2023, aspecte privind IFRS și noutăți fiscale pentru 2024”
Competiția Națională BIEFF.13 și o retrospectivă dedicată filmului experimental românesc din ultima jumătate de secol
Peste 2000 de oameni au interacționat cu expoziția Back to Where It All Began deschisă la Gaep timp de trei luni, ca parte a programului Accelerator. Mentorat și Producție pentru Artiști Emergenți
Ragnar Kjartansson vine la București pe 18 martie la invitația galeriei de artă contemporană Gaep. Artist Talk și proiecție video cu un superstar internațional al artei contemporane
Ioana Chira, comunicator & mentor în programul Accelerator: „Din punctul meu de vedere stagiul de mentorat din Accelerator poate fi privit ca un poliedru, în care cele șase laboratoare sunt laturi ale aceleiași realități de descifrat.”
Ignacio Uriarte transformă mașini de scris în instrumente muzicale într-un performance cu Timm Brockmann
Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
[Tinerii din agentii - Lowe & Partners] Raluca Popa: Publicitatea m-a cucerit din momentul in care am inceput sa lucrez. Inainte eram cumva "ad-blind"
"Umor dulce-acrisor, adaptat la locsor" - o noua campanie de comunicare Tic Tac, dezvoltata de Lowe&Partners
[Digital AdLife] Marina Cordun (Lowe&Partners): Am intrat in publicitate pe usa productiei, unde eram Director Scout
Lowe&Partners a dezvoltat campania Bancpost sub umbrela conceptului "Primesti mai mult de la inceput"
[Studiu de caz] My Doggy Bag is a Goodie Bag, campanie Unilever Food Solutions impotriva risipei mancarii in restaurante
16.000 de fani noi ai paginii Bitdefender Romania pe perioada desfasurarii campaniei Relationship Scanner


![[Case Study] HA.RO, brandul care găsește echilibrul între inspirație și relaxare: statul cu folos](https://media.iqads.ro/2025/05/ha-4-cover-410.jpg)







![[Conferintele FIBRA #2] Cum iesim din bula? Cu soacra, televizorul, traind vietile altora](https://media.iqads.ro/2017/11/rmh00218-cover-410.jpg)





















