La Canon, ”Culorile prefera originalul”

Circula in cultura pop tot felul de glume legate de situatiile in care culorile ne pun in incurcatura. Au nume pretentioase si, uneori, lipsite de logica, incat nu mai stii cum sa iti dai seama ce nuanta de rosu e marsala si de ce trebuie sa existe atat de multe tipuri de roz, galben sau verde. Totusi, o lume fara culori ar fi una lipsita de farmec.

De aceea, Canon Romania, impreuna cu The Good Company, au vrut sa arate cat de importante sunt culorile originale. Astfel s-a nascut conceptul din spatele campaniei pentru consumabile Canon, ”Culorile prefera originalul”. 

Pornind de la ideea ca natura n-ar afisa niciodata mesajul ”Low Ink” atunci cand deseneaza un curcubeu urias pe cer, campania a urmarit sa transmita ca imprimarea de cea mai buna calitate se poate obtine numai prin folosirea de consumabile originale. Astfel, atat proiectele importante de la birou, cat si amintirile placute cu cei dragi sunt disponibile la un click distanta.

 

Campania ”Culorile prefera originalul” s-a vrut, inca de la inceput, a fi una de informare si educare.

Astfel, a fost lansata platforma Culori Originale, care cuprinde toate informatiile legate de consumabilele originale Canon. Tot in scop educativ a fost creat si un joc interactiv care sa ii ajute pe cei care intra in competitie sa invete, in sfarsit, denumirea culorilor. 

Surprizele nu s-au oprit aici, pentru ca cei care au intrat in Jocul Culorilor au fost inscrisi automat intr-un concurs cu premii: 6 imprimante PIXMA ca sa poata imprima fotografii clare, oricand au nevoie.

Mai mult decat atat, utilizatorii Canon care au cumparat consumabile originale in perioada 1 mai – 30 iunie 2016 si au inregistrat codul produsului pe culorioriginale.ro, au fost inscrisi in cursa pentru un scuter Piaggio Liberty, un MacBook Air sau un Hoverboard.

 

Bloggeri, fotografi si alte publicatii de specialitate s-au alaturat echipei Canon  si au acceptat provocarea culorilor. In plus, campania ”Culorile prefera originalul” si-a facut masiv simtita prezenta si pe site-urile de socializare.

Jocul culorilor a devenit rapid un star pe internet pentru ca utilizatorii isi publicau scorurile, facandu-si prietenii curiosi. Astfel, au intrat in competitie unii cu ceilalti si au devenit experti in culori, ajutand campania sa devina din ce in ce mai cunoscuta, in mod organic.

 

Dan Calugaru (Partner Manager Distribution, Canon Romania):
"Fiind vorba de consumabile originale, categorie de produse pentru care este dificil sa comunici si sa cresti vizibilitatea, ne-am dorit ca, prin lansarea campaniei ”Culorile prefera originalul”  sa remodelam comportamentul de consum al clientilor si sa  le atragem atentia prin continut relevant, dar si de impact. De cele mai multe ori, e dificil sa imbini divertismentul cu educatia, mai ales atunci cand iti doresti sa scoti in evidenta un subiect precum avantajele folosirii consumabilelor originale si influenta acestora asupra calitatii materialelor imprimate. Insa aceasta este cheia unei campanii de succes."

 

Dana Pelin (Marketing Specialist, Canon Romania):
"Directia strategica pentru o campanie, indiferent de ceea ce comunicam, trebuie sa fie orientata catre publicul tinta. In cazul nostru, vorbim de consumatori smart, conectati, informati, care sunt surprinsi de brand-uri care le intuiesc nevoile. Comunicarea este, astfel, reconfigurata pentru a atrage atentia, cu continut relevant si util in acelasi timp."

 

Delia Margarit (Managing Partner, The Good Company):
"An de an, provocarile in domeniul comunicarii cresc iar utilizatorii sunt din ce in ce mai greu de surprins. Insa puterea unui brand sta in creativitate si in inovatie, iar clientii care castiga aceasta lupta sunt cei care au curajul sa gandeasca dincolo de limitele autoimpuse. Cu ajutorul Canon avem ocazia sa demonstram ca orice idee creativa merge mana in mana cu rezultatele tangibile, masurabile, dar ca e nevoie de o doza egala din fiecare."

 

Elena Eana (Sr. Account Manager, The Good Company):
"Jocul a fost partea mea preferata din campanie si s-a nascut in momentul in care ne-am gandit la toate situatiile in care publicul masculin a fost pus in fata unei singure fraze « adu-mi bluza fucsia ». De aici la implementare au fost doar cateva saptamani."

 

Echipele participante:

Echipa Canon Romania care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Dan Calugaru (Partner Manager Distribution - Canon Romania), Dana Pelin (Marketing Specialist -Canon Romania).

Echipa care a facut posibila aceasta campanie a fost formata din: Delia Margarit (Managing Partner - The GOOD Company), Eana Elena (Sr. Account Manager - The GOOD Company), Bogdan Jlobnitchi (Media Planner – The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creatie - Digital Friday), Teodor Bratu (Creative - Digital Friday), Teodora Alexa (Grafician - Digital Friday), Daniel Luca (Managing Partner - Elastic Orange).



Digital Friday

Suntem o agentie creativa, care lucreaza pentru branduri multiple, locale si internationale. Credem in puterea povestilor si ne plac lucrurile facute bine. Zilele de vineri sunt cele mai asteptate, asa ca incercam... vezi detalii »

The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related