MRM//McCann pe locul întâi în topul ADC*RO al lunii decembrie

În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.

Top 3 al lunii decembrie 2016 este compus din agențiile MRM//McCann, Friends\TBWA și Three, iar mențiunile se acordă campaniilor semnate de Jazz, Monocult și Marks.

MRM//McCann ocupă primul loc cu ideea Rombot, ambasadorul virtual al României pentru brandul ROM. Campania a fost lansată cu ocazia Zilei Naționale. Rombot, "copilul cu 19 milioane de părinţi", este o aplicaţie de tip learning machine care are scopul de a promova ţara noastră străinilor.

Echipa de creație a fost formată din Miruna Macri, Alin Sîrbu, Corina Ioniţă // Art Director & Ioana Zamfir, Mihai Vasile, Mihai Ţiţirig // Copywriter MRM//McCann.

„Decembrie a fost o lună foarte, foarte încărcată pentru publicitatea din România. Aveai și Crăciunul și anul nou, aveai și ziua națională. Nu-i de mirare că brandurile s-au întrecut în a comunica. Și foarte multe dintre ele au făcut-o foarte bine, de aceea decizia de luna asta a fost, parcă, mai grea decât în alte perioade.

Și totuși, o idee s-a desprins de pluton. E genul ăla de idee care te face să vrei să te fi gândit tu la ea. E despre tradiție, dar e și despre tehnologie. E despre cum suntem noi, dar și despre cum suntem văzuți (sau vrem să fim văzuți). Rombotul e best use of chatbot in a while și nu m-aș mira dacă la vară urcă pe scenă și la Cannes.

Cu campania aceasta, ROM se întoarce printre clienții care chiar știu să facă publicitate. Felicitări echipei de creație care a venit cu ideea și felicitări clientului care a aprobat-o”, declară Eugen Suman (Președintele ADC România & Executive Creative Director MullenLowe).

Pe locul doi se află Friends\TBWA cu ideea O, brad frumos, neputincios - Ateneul Român pentru Fundația Conservation Carpathia, o inițiativă menită să atragă atenția asupra importanței brazilor naturali. În cadrul Concertului de Colinde de la Ateneu, de pe 13 decembrie, Corul Symbol a cântat varianta reinterpretată și mai ancorată în realitate a celebrului colind „O, brad frumos”, pentru a sensibiliza publicul cu privire la acest fenomen.

Conceptul a fost semnat de Mario Niculae // Art Director & Vladi Păunescu, Roxana Tănăsache // Copywriter Friends TBWA.

Three ocupă locul al treilea cu ideea Santa Chat pentru Minunino Protector. Fiind un brand care oferă suplimente naturale ce se ocupă cu protecția copiilor, Three a propus o platformă care să protejeze chiar și necopilăriile de sezon. Prin Santa Chat, copiii i-au putut trimite moșului celebra scrisoare de Crăciun, iar părinții puteau să răspundă în locul acestuia.

Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter Three semnează campania.

Pentru luna decembrie, mențiuni au primit lucrările: Provident - Apeluri fericite! de la Jazz, The Last Khan a lui Monocult și Fan Courier - An ordinary day semnată de Marks

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Sectiune



Related