Concursul Adidea 04 are un castigator

A patra editie Adidea, lansata la initiativa IQads si The Money Channel a luat sfarsit. Premiul de 1000 de euro a fost oferit ieri, 10 aprilie, lui Mihaita Cioaca din Braila, in urma jurizarii.

Concursul, desfasutat intre 13 martie - 3 aprilie, a presupuns crearea unui spot viral care sa sustina campania "Afacereza", lansata de Next Advertising pentru The Money Channel la finele lunii februarie.

Ca reper pentru ideile inscrise in concurs a fost utilizat, in loc de brief, spotul Feedback , realizat cu acelasi scop - sa sustina viral campania aflata in derulare.

Adidea reprezinta o serie de concursuri de idei, desfasurate pe blogul IQads, bazate pe briefuri reale venite din partea unor branduri, care se adreseaza celor mai creativi membri ai comunitatii IQads.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal. IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related