Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Cosmetice si produse de ingrijire personala

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express publica marti, 24 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata cosmeticelor si produselor de ingrijire personala, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Primul studiu BrandRate ce analiza perceptia romanilor asupra brandurilor de cosmetice si produse de ingrijire personala, realizat de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, desemna drept castigatoare la categoria "cosmetice" brandurile Nivea, Colgate si L'Oreal. Nivea era cea mai cunoscuta si mai apreciata marca de produse de ingrijire personala din Romania, in timp ce Colgate obtinea cel mai bun raport calitate-pret.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related