Saatchi & Saatchi X si Kubis au lansat promotia "Floriol - Pofta de viata"

Saatchi & Saatchi X, agentia de shopper marketing si BTL din cadrul Saatchi & Saatchi, impreuna cu echipa Kubis, a lansat promotia "Floriol - Pofta de viata" pentru Bunge Romania. Desfasurata in perioada 24 aprilie - 31 mai 2009, promotia are ca obiective comunicarea noului ambalaj Floriol, cresterea notorietatii brandului si pozitionarea in zona stilului de viata sanatos, prin evidentierea beneficiilor vitaminei E care se regaseste in uleiul Floriol de floarea soarelui. O lingura de ulei Floriol de floarea soarelui contine 70% din zona zilnica recomandata de vitamina E, care are rolul de a intari sistemul imunitar si de a imbunatati capacitatea de aparare a organismului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Alexandru Silviu
acum 9 ani
sicer sa fiu nu stiu exact cum se pozitioneaza Floriol-ul, dar sunt tare curios de succesul campaniei avand in vedere ca se bazeaza exclusiv pe logarea pe site....baza de date, baza de date dar carei gospodine ii arde sa se dea pe net pt Bruce....sunt curios atunci cand s-a mers cu propunerea asta la client, ce rata de raspuns a fost prevazuta....????..poate vedem si niste date

P.S. pack shot-ul e chiar aruncat in lay-out, e din alt film

traiasca BTL-u de criza



Related