Saatchi & Saatchi si Kubis au lansat campania Lexus Hybrid Drive

Saatchi & Saatchi Romania, impreuna cu agentia de comunicare digitala Kubis, a dezvoltat pentru Lexus Romania campania on-line Lexus Hybrid Drive, prin care este promovata gama de masini hibride Lexus, care au sub aceeasi caroserie doua motoare: unul pe benzina si unul electric.

Campania are o pagina web dedicata - http://www.lexus.ro/hibrid/ - si bannere de tip land-in, cu mesaje specifice, pe profilul diferitelor comunitati on-line. Pe site-ul campanie se va desfasura pana pe 19 aprilie un concurs de testare a cunostinelor despre tehnologia Lexus Hybrid Drive, participantii avand posibilitatea sa castige unul dintre cele sase smartphone-uri Blackberry Bold. Bugetul de media pentru campanie este de aproximativ 30.000 de Euro si este gestionat de Zed Digital, divizia de on-line buying a companiei Zenith Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune



Related