Saatchi & Saatchi si Kubis au lansat campania Lexus Hybrid Drive

Saatchi & Saatchi Romania, impreuna cu agentia de comunicare digitala Kubis, a dezvoltat pentru Lexus Romania campania on-line Lexus Hybrid Drive, prin care este promovata gama de masini hibride Lexus, care au sub aceeasi caroserie doua motoare: unul pe benzina si unul electric.

Campania are o pagina web dedicata - http://www.lexus.ro/hibrid/ - si bannere de tip land-in, cu mesaje specifice, pe profilul diferitelor comunitati on-line. Pe site-ul campanie se va desfasura pana pe 19 aprilie un concurs de testare a cunostinelor despre tehnologia Lexus Hybrid Drive, participantii avand posibilitatea sa castige unul dintre cele sase smartphone-uri Blackberry Bold. Bugetul de media pentru campanie este de aproximativ 30.000 de Euro si este gestionat de Zed Digital, divizia de on-line buying a companiei Zenith Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related