Bridge Communication pune in valoare calitatile cascavalului Hochland

In familia branzeturilor Hochland a venit randul cascavalului sa iasa la rampa. Pentru ca are o personalitate autentica, iar calitatile lui - gustul delicios si ingredientele naturale - merita toata atentia, cascavalul se prezinta de acum consumatorilor intr-un spot proaspat, realizat de agentia Bridge Communication.

Pentru a ajunge la povestea spotului, echipa Bridge Communication a intors cascavalul pe toate partile. Dupa care si-a aruncat un ochi in piata, si inca unul, ca sa nu scape nici una din miscarile consumatorului. Apoi echipa Bridge a mers in vizita la fabrica din Sovata, sa vada la fata locului cum e produs cascavalul Hochland de-i atat de bun. A putut astfel sa constate urmatoarele: cascavalul Hochland e facut din lapte, lapte si iar lapte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related