Specialisti din online discuta despre posibilitatea introducerii continutului platit

Dragos Stanca, Calin Rotarus, Doru Panaitescu si Cristian Pantazi dezbat vineri, 22 mai, incepand cu ora 22:00, la AdCouture, impreuna cu Serban Ciusca, prezentatorul emisiunii de la The Money Channel, cat de profitabil ar putea deveni continutul online contra cost si in ce masura sunt utilizatorii romani pregatiti sa plateasca pentru informatie pe internet.

Rupert Murdoch, unul dintre cei mai importanti proprietari media din lume si actionar majoritar al trustului News Corp; a hotarat recent sa introduca plata pentru titlurile afectate de criza. Mai mult, magnatul le-a recomandat si celorlalti publisheri sa renunte la furnizarea de continut online gratuit pentru a compensa veniturile reduse obtinute din publicitate.

La initiativa AdCouture, Dragos Stanca - managing director F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu; Calin Rotarus - managing director ARBOinteractive; Doru Panaitescu - digital advertising trainer, Marketeer.ro; si Cristian Pantazi - redactor-sef Hotnews.ro; vor discuta vineri, incepand cu ora 22:00, la The Money Channel, despre fiabilitatea solutiei propuse de Murdoch in industria online din Romania.

Dezbaterile vor fi moderate de Serban Ciusca, prezentatorul si realizatorul AdCouture pronuntandu-se recent intr-o aparitie televizata drept sceptic in privinta adoptarii unei astfel de masuri de catre publisherii romani.

Utilizatorii si telespectatorii sunt invitati sa comenteze pe Blog.IQads.ro in ce conditii ar fi dispusi sa plateasca pentru informatie pe internet.

AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza din Romania care trateaza subiecte legate de piata de media si advertising din perspectiva business-ului. Prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie cu The Money Channel si IQads, AdCouture poate fi urmarita in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel.

The Money Channel este prima televiziune de business din Romania, membra a grupului Realitatea-Catavencu. Misiunea sa este de a oferi publicului informatii din toate domeniile economice, alaturi de analize, in timp real, ale mediului de afaceri romanesc si international.

IQads.ro este cel mai citit produs media romanesc dedicat industriei de advertising, detinut in parteneriat de Blue Idea si F5 - compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related