Bun-simt si responsabilitate reconfirmate de Petrom si Leo Burnett in campania "Parteneriat"

Leo Burnett semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru Petrom - "Parteneriat". Prin aceasta campanie, Petrom doreste sa reconfirme romanilor rolul important al companiei in economia nationala, atat prin contributia sa la bugetul de stat, cat si prin investitiile de peste 4 miliarde de euro din ultimii 4 ani. De asemenea, campania aduce in atentia romanilor si lucruri mai putin cunoscute acestora, dar si promisiunea ca investitiile Petrom vor continua in ciuda contextului economic dificil, fapt ce dovedeste ca Petrom este o companie responsabila.

"Petrom este o companie solida si responsabila , care joaca un rol important in economia tarii. Avem cei mai multi angajati si suntem compania care are contributii anuale de peste 10% din bugetul de stat, ceea ce inseamna peste 6 miliarde de euro, doar in ultimii 4 ani. Avem cel mai mare buget de investitii din sectorul energetic. Am investit peste 4 miliarde de euro in Romania si vom continua. Ne dorim ca romanii sa inteleaga ca suntem alaturi de ei si ca "bun-simt si responsabilitate"nu sunt doar simple cuvinte pentru noi, echipa Petrom, ca in spatele lor se afla actiuni concrete", a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager Petrom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related