Promotiile, dezbatute in aceasta seara la AdCouture

Emisiunea AdCouture din aceasta seara va trata la rubrica "Hot Spot" subiectul "Promotii". Care este momentul cel mai potrivit pentru a face o promotie, ce mecanism de promotie functioneaza cel mai bine in vremuri de criza si de ce nu e bine pentru un brand sa exagereze cu promotiile, aflati in aceasta seara de la Gabriela Terchila (Managing Director Proximity), Stefan Teodorescu (Director de Marketing Fabryo) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO). O abordare din trei perspective ale aceluiasi mecanism de promovare, asadar.

Despre "Strategii promotionale in perioada de criza" va invita sa discutati pe Dashnoard-ul SMARK si Tudor Fulea (Managing Partner TruMedia Research), Elena Serban (Marketing Director, Albalact) si Costin Calugaru (Copywriter, Propaganda). Cei trei invitati vor incerca sa gaseasca raspunsuri la intrebarile voastre despre "cat de eficiente sunt promotiile in perioada asta?" si "care sunt mecanismele promotionale care fac consumatorii sa se indrepte spre anumite produse?"

Revenind la emisiunea AdCouture din aceasta seara, veti putea urmari la rubrica Insider o analiza la rece a campaniei Petrom, "Common Sense and Responsbility" (Marcaje, Pompierii, Soferul, Microbuzul), nominalizata anul acesta la Grand Effie. Invitatele lui Serban Ciusca, moderatorul emisiunii, sunt Ioana Gheorghita (Strategic Planner, Leo Burnett) si Liliana Stanculet (Corporate Brand Manager, Petrom). Cum au masurat eficienta campaniei in cresterea indicatorilor de imagine, dar si cum a decurs relatia client-agentie pe parcursul proiectului, aflati din emisiunea din aceasta seara.

AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici, "AdNews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.

Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in coproductie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri, incepand cu ora 22:00 si, in reluare, sambata, ora 06:00 si duminica, la ora 12:10 si 06:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related