John Griffiths: Promotiile - guvernate de impuls sau de angajament?

In pauza evenimentului "Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?", primul din SMARK KnowHow Series, John Griffiths (Founder, Planning Above and Beyond) a declarat pentru AdCouture care este diferenta dintre promotiile care urmaresc vanzarea isntantanee si achizitia sub impulsul momentului si cele care, dimpotriva, pun accent pe angajamentul consumatorului. John Griffiths militeaza pentru implicarea consumatorului. "Datoria celor care gestioneaza bugetele este sa faca oferta cunoscuta celor care nu ajung la magazin.", puncteaza el.

Pregatindu-se pentru workshop-ul pe care urma sa-l sustina in ziua urmatoare, John Griffiths a vizitat cateva hipermarketuri si a observat ca "in Romania multe din mecanismele promotionale sunt generice. Daca schimbam logo-ul se aplica la toate." Si asta e foarte periculos, atentioneaza el.

Dar pentru a incheia intr-o nota optimista, el a anuntat intentia de a organiza o serie de workshop-uri online, in parteneriat cu IQads.

Puteti urmari integral declaratiile sale aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related