Orange lanseaza campania de comunicare a noului portofoliu de abonamente

Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange, grupate sub simbolurile Delfin, Pantera si Fluture, este sustinuta de o campanie integrata de comunicare a ofertei.

Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu executii pentru promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange. Titlul campaniei, "ce forma au dorintele tale?", subliniaza ideea ca noile abonamente raspund mai bine dorintelor clientilor Orange.

Campania TV pentru Orange Romania este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV, filmat in Buenos Aires, surprinde multimea de baloane care invadeaza orasul si care reprezinta noile abonamente Orange sub forma celor trei simboluri: Delfin, Pantera si Fluture. Fiecare persoana isi poate alege balonul care ii place cel mai mult, sugerand faptul ca fiecare isi poate gasi abonamentul potrivit. Post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a Fluturelui, un simbol specific ofertei locale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Gigi Becali
acum 9 ani
Am depasit cel mai mare scor (15600) de multe ori, iar clasamentul nu a fost actualizat decat atunci cand nu-l depaseam pe jucatorul de pe locul 2, care avea cel mai bun scor al zilei. Acesta a si castigat in cele din urma. Nu ma indoiesc ca sunt multi in situatia mea, asa ca am inregistrat acest filmulet sa vada toata lumea ce promoveaza Orange-ul.

Problema actualizarii nu este tehnica, am facut punctaj peste 15000 in Internet Explorer, in Chrome si in Firefox. Am incercat chiar si Windows Vista in loc de 7 la un moment dat. Degeaba. Chiar si 1 persoana daca vede filmul asta si nu-si ia teapa cu acest joc cum mi-am luat eu e suficient.

Gigi Becali
acum 9 ani
http://www.youtube.com/watch?v=nSXuDbpJPOg


Related