Workshop-ul - INSIGHTMENT - the complete guide to the "what" and "how" of Insight

Anthony Tasgal, reputatul strateg si autor al teoriei despre insightment va sustine pe 30 noiembrie, in premiera pentru Romania, un workshop pe tema Insightment - the complete guide to the "what" and "how" of Insight, dedicat intelegerii conceptului de consumer insights si dezvoltarii abilitatilor de identificare si valorificare a acestora in strategia de marketing.

Tematica workshopului sustinut de Tasgal in cadrul celui de-al doilea eveniment SMARK KnowHow Series vine in intampinarea nevoii sporite a marketerilor de intelegere a modului in care insight-urile pot fi folosite pentru a contribui la eficienta demersurilor de marketing. Folosind o serie de exercitii dedicate, Anthony Tasgal va aplica in cadrul workshop-ului o serie de notiuni provenite din stiinta, teoria filmului sau arta pentru a inlesni intelegerea conceptului de insight si a dezvolta capacitatea participantilor de a lucra si valorifica un insight. Workshop-ul este adresat in special managerilor de research din cadrul companiilor si agentiilor de cercetare, brand managerilor sau directorilor de marketing, precum si strategic plannerilor sau responsabililor de client service, specialisti care sunt nevoiti sa lucreze, zi de zi, pentru a valorifica insight-uri si informatii despre consumatori.

Account planner cu peste 18 ani de experienta in Marea Britanie, Anthony Tasgal (Tas) este fondatorul POV Marketing & Research Consultancy, companie specializata in planning, new product development, inovatie si insight in domeniul marketingului. Numele lui Tas se leaga de cel al unor agentii precum SJIP/BBDO, DMB&B si Euro RSCG si al unor branduri precum Peugeot, Ford, Amex, KFC, Glenfidich sau Unilever. In ultimii ani, Anthony Tasgal a prezentat sau a prezidat conferintele UK Market Research Society, castigand in 2003 premiul pentru cea mai buna lucrare "The Science of the Brands-Alchemy, Advertising and Accountancy" In octombrie 2007, Anthony a castigat sectiunea "research" a celebrei competitii de gandire in marketing Battle Of Big Thinking.

SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.

SMARK KnowHow Series reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK KnowHow Series reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte a F5, compania de new media a grupului Realitatea.Catavencu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related