[EFFIE 2010] Al doilea Grand EFFIE pentru Timisoreana, liderul de piata in 2009

Buzz cu Ioana Gheorghita (Senior Strategic Planner, GMP)

IQads: Pe scena Effie ai spus ca anul trecut a fost foarte greu pentru piata de bere. Ce inseamna asta in cifre?
Ioana Gheorghita: Anul trecut, piata de bere din Romania a fost afectata de doua fenomene negative: saturarea consumului de bere si criza economica. Saturarea era intr-un fel de asteptat, tinand cont de cresterile anuale masive si succesive ale acestei piete. Pe scurt, in Romania ea a explodat in ultimii cinci ani, asa ca, in 2009, romanii beau deja cu 26% mai multa bere decat europenii (in medie). Chiar si fara criza economica, berarii se asteptau la o incetinire a ritmului de crestere a pietei. Si atunci a venit criza. Cifrele publice vorbesc despre o scadere a pietei cu 20%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related