BrandTailors stabileste fundatia brandului Raraul prin intermediul unui program de activare

BrandTailors a conceput primul program de activare de brand dezvoltat de o companie de consultanta de brand din Romania. Proiectul a avut in vedere lansarea brand-ului Raraul printr-o campanie de comunicare TV.

Dupa ce a finalizat proiectul de rejuvenare a brand-ului Raraul, echipa BrandTailors a acceptat provocarea lansata de management-ul Albalact de a duce mai departe brand-ul Raraul printr-un program de activare. Astfel, consultantii BrandTailors au avut, pentru prima data, posibilitatea de a dezvolta fundatia unui brand pe care l-au revitalizat. “De fiecare data cand lansezi un program de branding, poti doar sa speri ca rezultatele lui vor fi pe masura obiectivelor cu care ai pornit la drum. Tocmai pentru a ne asigura ca activarea brand-ului Raraul se va face in concordanta cu strategia de brand, am acceptat provocarea de a merge un pas mai departe si de a realiza campania de comunicare pentru stabilirea fundatiei brand-ului” - Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related