Sub sloganul "The taste of coolness!", batonul de ciocolata ROM isi schimba identitatea

ROM, batonul cu o vechime de 46 de ani pe piata din Romania, are acum un nou slogan: „The taste of coolness!”. Noua imagine a batonului ROM este sustinuta de o campanie de comunicare integrata ce incepe din aceasta toamna si care imprumuta din valorile „Visului american”. Astfel, brandul iese pe piata cu o imagine noua, mai tinereasca, plina de viata, relevanta pentru target-ul tanar.

Schimbarea survine la nivelul ambalajului, unde steagul tarii a fost inlocuit cu simbolul american. Tinerii isi doresc intotdeauna ceva nou si palpitant care sa ii provoace, iar ROM nu i-a dezamagit niciodata in aceasta privinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Rares P
acum 13 ani
Jalnic...

Din capitolul: Ceativi nostrii sunt mai buni decat ai lor..ei sunt sunt "de companie".

si-mi aduc aminte de ce ne-a dat California Dreaming...

Comma Adi
acum 13 ani
O voma colosala. Ati dat cu piciorul la 46 de ani de traditie. Asta inseamna ca dati cu piciorul in toti consumatorii fideli si ca va e rusine de un brand local puternic! Mie nu imi era rusine sa scot batonul cu ROM Tricolor nici in SUA, nici in Italia, nici in Spania, etc.

M-ati pierdut!

Radulescu Andrada
acum 13 ani
...cum intra romanu' in hora...
Nica Cristian
acum 13 ani
Really bad idea
Mihai Dumbrava
acum 13 ani
Sunt total dezamagit.
Mihai Dumbrava
acum 13 ani
Romanul, patriot in suflet si orgolios in reactii va dezaproba total schimbarea ROM iar la un moment dat ciocolata "nationala" va reveni probabil de 1 Decebrie, de ce nu, la tricolor. Pentru binele brandului si de ce nu, pentru spiritul national, sper ca romanul va deveni patriot si in reactii si va cumpara ciocolata tricolora in semn de respect si apreciere a valorilor nationale. BRAVO!!!
Laura Serban
acum 13 ani
"in semn de respect si apreciere a valorilor nationale", ca sa-l citez pe parabelum, nu pui steagul american pe celebra cicolata ROM. Nu-mi dau seama cum marketingul a putut sa aprobe o asemenea ineptie. Pacat!
Smarandita Chiratcu
acum 13 ani
Acest rebranding este din categoria - cum sa distrugi un brand traditional romanesc cu o idee proasta. Nu inteleg ceva... ca roman nu poti sa fii cool? Doar ceea ce e legat de America e cool??? Sau brandului Rom nu i se putea da un refresh (pentru segmentul tanar) pastrand componenta patriotica/ nationala? Atat de putina inspiratie?!? M-a dezamagit. Am simtit o tristete imensa dupa ce am vazut prima data spotul. Acum refuz sa-l mai vad pentru ca imi provoaca numai stari negative. Pana acum, batoanele Rom si Fagaras le cumparam tocmai pentru ca erau ale noastre, produse in Romania si, in plus, le cumpara pentru ca imi placea gustul (de ciocolata mai putin rafinata si aditivata). Voi refuza sa cumpar Rom cu steagul Americii (indiferent cat de ... "mai putin cool" voi fi). Si nu cred ca sunt singura care simte asta....
Simona Radu
acum 13 ani
prima impresie cand am vazut pe email poza cu rom "imbracat" astfel am crezut ca ne-au cumparat americanii "produsul" si l-au transformat putin.

sunt totusi in dezamagire totala, pacat de noi...ne pierdem cate putin si nu ne dam seama deloc

Ioana Gligor
acum 13 ani
"Am auzit cu totii de Visul american si am crezut in el chiar daca nu ni s-a cerut; Romanii au nevoie de simboluri puternice care sa-i motiveze si sa-i inspire iar ROM se schimba pentru ei.

Daca asta ai inteles tu ca inseamna visul american mai nea Boti.....in plus, ai crezut ca schimbi un ambalaj si gata, romanu' gusta din visu' american....ati luat-o razna...

raz bob
acum 13 ani
Ciocolata o cumparam de fiecare data cand ma duceam in Carrefour sau Kaufland tocmai pt ca era un produs romanesc si vedeai ca este ROMANESC . In afara de gustul care era ok, aveai o satisfactie ca mananci ceva care nu a fost invelit de o marmota in Alpi sau de Micky Mouse in New York, ci de nea Nicu din Romania. Personal o sa caut alte produse din Romania care momentan nu sunt promovate. Cat despre acesta ciocolata, care s-a transformat intr-o ciocolata de uzina, fara sa mai nimic special, JUR ca ii voi da un ignor TOTAL. Sa o vanda in America !!!
Marius Catalin Niculae
acum 13 ani
ce anume tot..gust,ambalaj,reclama care iti lasa impresia ca nu poti sa te mandresti cu tara ta cu ceea ce e facut de romani..aqm ca are steagu ala gata putem sal afisam peste tot ca e facut de americani cea mai idioata reclama cu ea jignesc o intreaga tara!!!
Marius Gavril
acum 13 ani
...este una mai mult vizuala http://www.youtube.com/watch?v=xhphdr9g6d4&feature=player_embedded


Branded


Related