La AdBreak #38 s-au enuntat criteriile de eficienta pentru campaniile in social media

A 38-a editie AdBreak, prezentata de Ciuc Premium, a adus in fata publicului prezent in Music Club aseara, 23 februarie, oameni de comunicare online care au lucrat la unele dintre cele mai eficiente campanii in social media din .ro.

In cadrul panelului principal al serii, Talk of the month, cei 5 invitati au enumerat cele mai eficiente campanii la care au lucrat, cum ar fi “Facebook in 2015”, “Redescopera Romania”, “Horoscop la cafea”, “Weigh the rainbow” si au enuntat criteriile de eficienta pentru campaniile in social media. Pentru Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto) “un indicator important, indiferent de canal, online, offline, e reach-ul”. Pentru Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) „depinde de obictive si de categoria in care lucrezi: daca e retailer, poti masura eficienta in ratele de conversie, la FMCG te uiti la indicatori de imagine, awareness”. Bogdana Butnar (Digital Strategic Planner) a spus ca „o campanie eficienta e o campanie care imi genereaza inca un brief de la acelasi client, cu mai multe cerinte specifice”. Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) a atras, insa, atentia: “Clientul trebuie sa aiba bunul simt sa isi dea seama daca acele lucruri facute in campanie sunt ok si se transfera in obictivele pe care si le-a fixat, fie ca sunt de notorietate sau de vanzari. Cifrele, de multe ori, pot minti si asta se intampla si la festivaluri. Si juriul isi ia teapa pe niste cifre la un moment dat”.

Campania anului trecut in social media, premiata la Internetics 2010, „Redescopera Romania” a fost expusa pe larg in cadrul panelului Debriefing, de catre Ana Bulgar (Online Communication Manager, Petrom), Mugur Patrascu si Bobby Voicu (Blogger si antreprenor online). Dupa prezentarea campaniei de anul trecut, cei trei au anuntat lansarea editiei 2011, care va avea loc pe parcursul intregului an si va implica de 5 ori mai multi bloggeri in fiecare excursie.

La Inspiration, Eugen Erhan si Tudor Muscalu, creatorii Fredo & Pidjin, au facut diferenta dintre a fi amuzant cand ai talent nativ versus a construi glumele deductiv, dupa o schema logica. Tudor a povestit ca el e reponsabil cu gasitul aventurilor prin care trec cei doi porumbei, iar Eugen e responsabil cu feedback-ul si apoi cu desenatul. „Daca ai o idee care ti se pare ca e foarte buna, dar nu va merge decat imblanzita, mai bine o arunci; nu poti imblanzi nici o idee, o castrezi de fapt”, a spus Eugen.

Fotografii de la eveniment se gasesc in pagina de Facebook IQads.

Editia #38 AdBreak a fost moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads
Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related