[Training IQads Kadett] Alina Buzatu si Radu Constantinescu (Grey) despre importanta unei bune colaborari intre strategic planneri si creativi

Cel de-al doilea training IQads Kadett de anul acesta ii aduce in fata cadetilor pe Alina Buzatu (Strategic Planner, Grey) si Radu Constantinescu (Senior Copywriter, Grey), care vor arata importanta colaborarii dintre departamentele de strategie si creatie in procesul de gandire a campaniilor. Evenimentul va avea loc vineri, 4 martie, in Clubul Kadett, noul spatiu destinat intalnirilor dintre cadeti si profesionistii din industria locala de marcom.

Dupa ce au aflat ce inseamna un brief bun de agentie de la Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) si Alexandru “Tzugu” Dumitrescu (Associate Creative Director, McCann Romania), cadetii vor vorbi cu Alina si Radu despre ce anume functioneaza si ce nu din punct de vedere strategic, despre ce asteapta un creativ de la briefing, dar si exemple de best practices si tips&tricks de la fiecare dintre ei.



Alina Buzatu
a studiat Comunicare la Facultatea de Litere (Universitatea Bucuresti) si Marketing in cadrul University of the Arts din Londra. Este planner din 2007, iar la Grey lucreaza de 3 ani, pe conturi precum P&G (Ariel, Lenor, Fairy, Pantene, H&S), Bancpost, Vodafone, GSK (Lactacyd, Coldrex), BAT (Dunhill, Kent, Pall Mall), Titan Loulis (HapiHap), Romtelecom, Titirez.ro, Vans, Eastpak.

Radu Constantinescu a urmat o facultate de jurnalism si stiintele comunicarii si a absolvit un master in marketing si comunicare in afaceri. Este copywriter din 2002, iar inainte de Grey a lucrat si la Leo Burnett, GMP, Cohn&Jansen, Mercury360, Gavrila&Asociatii, Funky Business. A lansat masini, tigari, agentii si tinere talente.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related