Saatchi & Saatchi semneaza campania "Vivi la vita Peroni" pentru Peroni Nastro Azzuro

Saatchi & Saatchi semneaza campania "Vivi la vita Peroni" pentru Peroni Nastro Azzuro

Saatchi & Saatchi  a creat campania de imagine "Vivi la vita Peroni” pentru Peroni Nastro Azzuro, care are ca obiectiv extinderea segmentului de target caruia i se adreseaza brandul de bere, informeaza un comunicat emis de Saatchi & Saatchi.

[UPDATE] "Peroni se indreapta acum catre toti consumatorii superpremium cu atitudine si personalitate, care apreciaza personalitatea italiana atat ca stil, cat si ca esenta", precizeaza clientul intr-o informare de presa din partea agentiei.

Campania "Vivi la vita Peroni” are creatii pentru TV, cinema, OOH, print, POS si online (dezvoltare online de catre Kubis Interactive).
Spotul TV "Labirintul” isi propune sa ilustreze spiritul italienesc prin alegerea locului (parcul labirintului Horta din Barcelona si o casa construita in stil neo-clasic de arhitectul Domenico Bagutti), a personajelor (actorul principal este pianist) si a muzicii (mambo-ul italian de pe coloana sonora a fost special creat de compozitorul italian Roberto Terranova), se precizeaza  in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related