Reload Film a realizat spotul TV pentru promovarea noii oferte value KFC – Crispy Sandwich

Noua oferta value din cadrul platformei KFC Smart Choice: 'Clasic Crispy Sandwich si Tasty Crispy Sandwich la doar 3,5 lei' e promovata printr-un spot TV adaptat dupa scenariul unui spot international KFC si realizat pe plan local de Reload Film, dar si in-store si prin panouri stradale, informeaza un comunicat emis de On Media.

Spotul in regia lui Sebastian Tudor arata un grup de 3 prieteni care cumpara pe rand Crispy Sandwich cu 3,5 lei. Din culisele filmarii spotului se precizeaza in comunicat ca actorii au fost obligati sa repete de sute de ori cuvantul "super", prezent in spotul final de doar 3 ori, din cauza unui eveniment cu masini care se desfasura in apropiere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related