Relansarea agentiei 141 Worldwide in Romania

Agentia 141 Worldwide/Romania se relanseaza in cadrul Ogilvy Group, confirmand astfel evolutia sa dintr-o agentie traditionala de BTL intr-o noua companie de servicii de marketing integrate. Urmand relansarea globala a brand-ului 141, si in Romania relansarea reprezinta o noua pozitionare, o noua identitate vizuala si o noua abordare, construita in jurul conceptului "behavior transformation".
Spre deosebire de agentiile de BTL tipice, 141 construieste branduri - prin moduri proprii de a aborda comunicarea. Acestea se bazeaza pe profunda intelegere a patru elemente si a relatiilor dintre ele: brandul, consumatorul, consumatorul in calitatea sa de cumparator, canalul de cumparare si modul in care acesta poate influenta cumparatorul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related