![[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”](https://media.iqads.ro/2023/02/photo-andrei-chirisi-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Old Spice
![[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”](https://media.iqads.ro/2023/02/photo-andrei-chirisi-cover-410.jpg)
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-212-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive
![[Radio Love] Sebastian Coțofană: Trebuie sa fii sincer cu tine, sa corectezi, sa ramai aproape de omul de rand. E periculos sa traiesti intr-o bula](https://media.iqads.ro/2020/03/fotojet30-cover-410.jpg)
[Radio Love] Sebastian Coțofană: Trebuie sa fii sincer cu tine, sa corectezi, sa ramai aproape de omul de rand. E periculos sa traiesti intr-o bula

Bilanț la 1 an de la lansarea platformei de influencer marketing 2Performant - Ce bugete s-au alocat influencerilor

Inspirație din mitologie: cum și unde sunt folosite motivele și personajele mitologice în publicitate
![[Interviurile FIBRA #2] Sorin Trâncă (Friends\ TBWA): ”Ne-a halit digitalul. Noi nu mai știm cu ce ne ocupăm, pe scurt”](https://media.iqads.ro/2017/12/tranca-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Sorin Trâncă (Friends\ TBWA): ”Ne-a halit digitalul. Noi nu mai știm cu ce ne ocupăm, pe scurt”
![[FIBRA#2 Jury] Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Award shows are great, but it’s another thing entirely to be recognized by people who don’t care a lick about advertising](https://media.iqads.ro/2017/10/img-5126-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Award shows are great, but it’s another thing entirely to be recognized by people who don’t care a lick about advertising
![[Juratii FIBRA #2] Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Festivalurile sunt grozave, dar nimic nu se compara cu recunoasterea unor oameni carora nu le pasa catusi de putin de publicitate](https://media.iqads.ro/2017/10/img-5126-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Festivalurile sunt grozave, dar nimic nu se compara cu recunoasterea unor oameni carora nu le pasa catusi de putin de publicitate
![[Folclorul din reclame] Raluca Feher și cum atragi atenția: De ce nu facem direct un porno cu pisici?](https://media.iqads.ro/2017/08/raluca-feher-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Raluca Feher și cum atragi atenția: De ce nu facem direct un porno cu pisici?
![[Cand te cauta ideea] Anca Masek (MullenLowe Profero): Totul s-a mai facut si refacut, dar e important sa gasesti twist-ul care duce ideea respectiva in alta directie](https://media.iqads.ro/2016/04/anca-masek-art-director-mullenlowe-profero-cover-410.jpg)
[Cand te cauta ideea] Anca Masek (MullenLowe Profero): Totul s-a mai facut si refacut, dar e important sa gasesti twist-ul care duce ideea respectiva in alta directie
![[FIBRA Jury] Bruno Luglio: Ideas that push social boundaries, save businesses or reinvent advertising altogether, those are the ones festivals should look closer for](https://media.iqads.ro/2016/02/02-fibraawards-cover-410.jpg)
[FIBRA Jury] Bruno Luglio: Ideas that push social boundaries, save businesses or reinvent advertising altogether, those are the ones festivals should look closer for
![[Juratii FIBRA] Bruno Luglio: Ideile care imping bariere sociale, salveaza business-uri sau reinventeaza publicitatea pe deplin sunt cele pe care festivalurile ar trebui sa le caute mai indeaproape](https://media.iqads.ro/2016/02/02-fibraawards-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA] Bruno Luglio: Ideile care imping bariere sociale, salveaza business-uri sau reinventeaza publicitatea pe deplin sunt cele pe care festivalurile ar trebui sa le caute mai indeaproape
![[Statusul unui tanar creativ] Alexandra Horvath: Riscul e sa uitam ca “parallax”, „responsive” si “multi-screen” sunt doar moduri mai interesante de a spune o poveste si ca ideea e singura care ramane dupa ce am inchis laptopul](https://media.iqads.ro/2016/01/alexandra-h-cover-410.jpg)
[Statusul unui tanar creativ] Alexandra Horvath: Riscul e sa uitam ca “parallax”, „responsive” si “multi-screen” sunt doar moduri mai interesante de a spune o poveste si ca ideea e singura care ramane dupa ce am inchis laptopul

Alin Marghidanu: Selfie-ul a fost cam cel mai important trend in ultimii ani si a picat ca o mana cereasca pentru departamentele de marketing si comunicare
![[Grand Spoof by Ardealul] Teo: Umorul romanesc e hatru, cu zicale si invataturi de viata, de multe ori porcoase rau, ca taranul ala pur si contemplativ nu exista decat in fantezii nationaliste](https://media.iqads.ro/2015/09/11875147-10206521427648946-1834144275800912973-o-cover-410.jpg)
[Grand Spoof by Ardealul] Teo: Umorul romanesc e hatru, cu zicale si invataturi de viata, de multe ori porcoase rau, ca taranul ala pur si contemplativ nu exista decat in fantezii nationaliste
![[Grand Spoof by Ardealul] Sa spoof sau sa nu spoof? Dezvaluim inca patru reprezentanti ai primei tabere](https://media.iqads.ro/2015/09/collagespoof5-cover-410.jpg)
[Grand Spoof by Ardealul] Sa spoof sau sa nu spoof? Dezvaluim inca patru reprezentanti ai primei tabere

Andrei Lupu (Daescu Bortun Olteanu): E o iluzie de ppt sa crezi ca oamenii sunt racordati nonstop la brandul tau

Andra Bria (Marks) si femvertising-ul: Atunci cand comunicam ceva, vrem sa intarim preconceptii, vrem sa perpetuam comportamente?

Ana Burloiu (Brand Manager, Bucegi si Sadu): Comunicarea cea mai eficienta pentru toate tipurile de consumatori are loc la raft, in momentul in care se ia decizia asupra cumpararii produsului

Ruxandra Matache si Elena Negrescu (Friends/TBWA): Ne stim cam de 9-10 ani, cand ne-am dat reciproc "swipe right" la Grey Worldwide

Catalin Rusu, RUSU+BORTUN: O agentie partener de business nu trebuie doar sa trateze fiecare brief ca pe un start-up, ci sa genereze "start-up-uri" pentru business planul clientului.

Radu Muntean a facut prima reclama in 1992: "Am filmat-o in doua zile pe VHS si am primit de la patronul olandez doua hirtii mototolite de guldeni olandezi"
![[Hoaxul si publicitatea] Iulian Barbulescu: E criza, esti disperat si zici "hai sa vindem si noi dracului ceva ca murim"](https://media.iqads.ro/2014/11/iulian-barbulescu-cover-410.jpg)