Bancpost inainteaza in viteza

Bancpost a lansat de curand doua produse noi pe piata romaneasca. Impreuna cu banca, Scala JWT a dezvoltat campaniile pentru creditul "imediat" si pentru depozitul standard cu dobanda fixa. Aceste doua campanii urmeaza dupa campania care a incetat de curand pentru creditul ipotecar.

Creditul imediat.
"Creditul imediat este un credit pentru consumatori care a fost adaptat la nevoile romanilor din ziua de azi. Procedura standard este foarte simpla si clientii pot obtine creditul foarte repede - chiar si in aceeasi zi. Acesta a fost punctul de plecare pentru ideea creativa din spatele intregii campanii", a spus Irina Tomsa, Senior Copywriter, Scala JWT. Campania above-the-line (ATL) consta in reclame in presa, TV, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri). Spotul TV este difuzat pe posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, National, ProTV si Realitatea TV. Sloganul campaniei este "Fast forward".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related