Imaginea PRIGAT - sub semnul inovatiei

De la lansarea PRIGAT in 1993, compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) a investit constant in brandul sau. Punand accent pe inovatie si originalitate, compania a abordat, in construirea si promovarea brandului, o strategie integrata, imbinand implementarea celor mai noi tehnologii si dezvoltarea portofoliului de produse cu perfectionarea continua a echipei, marketingul si trade marketingul. In 2005, QAB a alocat peste 1 milion de dolari campaniei de marketing si promovare a PRIGAT, axata pe conceptul de energie naturala si avand sloganul "Mai mult fruct. Mai multa energie".

"PRIGAT este cel mai premiat brand din Romania, in concursurile de publicitate. Cu aur si bronz la Effie in 2006, argint si bronz la Effie in 2005, cu 5 premii la Ad'OR 2005, cu Silver Drum, Bronze Drum si finalist la Golden Drum (Portoroz) 2005, cu nominalizarea printre finalisti la Clio Awards 2005 si Cannes Lions 2005, PRIGAT a obtinut atat recunoasterea nationala, cat si cea internationala! Vom continua sa investim in acest brand, in beneficiul consumatorilor ale caror asteptari au crescut semnificativ", declara Daniela Dumitru, Brand Manager Prigat, QAB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related